Regler for utfordringene høsten 2015

Det kan gjera vondt verre, lage større mellomrom. Du kan, med tvil, ta skrå situps.

Det jeg fikk beskjed om også... Hvis man MÅ ta situps er det det beste av det verste lissom...
 
Det kan gjera vondt verre, lage større mellomrom. Du kan, med tvil, ta skrå situps.

Hvordan kjenner dere de delte magemusklene? Jeg kjenner en glipe når jeg ligger på magen og løfter hodet. får fingrene nedi søkket. Er det sånn dere mener? Jeg ser ikke på magen min at magemusklene er delte, og om jeg står eller ligger så kjenner jeg ikke glipen.
 
Hvordan kjenner dere de delte magemusklene? Jeg kjenner en glipe når jeg ligger på magen og løfter hodet. får fingrene nedi søkket. Er det sånn dere mener? Jeg ser ikke på magen min at magemusklene er delte, og om jeg står eller ligger så kjenner jeg ikke glipen.

Jeg kan ikke se det, men legen ba med ta en situp for at hun kunne kjenne etter :)
 
Måtte prøve, jeg. :p Jeg kjente bare antydning til et lite søkk, men som ikke jeg får fingrene imellom. Det på en måte kjennes ut som om det er helt tett, men en bitteliten sprekk, på en måte..

Da er det nok sikkert ikke noe problem ihvertfall :) her får jeg fingrene godt i mellom :p
 
Fikk litt noia, hehe. Har jo trent 30 day shred i 7 dager.
Åja, da er mine mer lukket. Jeg ante ikke noe om delte magemuskler før jeg fødte nummer 2! :eek:

Samme issue her. 2. svangerskapet presenterte nye problemer..
 
Fikk litt noia, hehe. Har jo trent 30 day shred i 7 dager.
Åja, da er mine mer lukket. Jeg ante ikke noe om delte magemuskler før jeg fødte nummer 2! :eek:

Kjedelig at det skulle vise seg etter nr. 2 når du slapp unna med første!
 
Back
Topp