Regler for utfordringene FORSOMMEREN 2016

Jeg vil ikke ta noen side her, men jeg er ganske glad i utfordringene. Dro meg nettopp ut på en 30 minutters rask gåtur pga de feks, alternativet hadde vært sofaen.. De ukene det er utfordringer som jeg ikke kan /gidder å gjøre så dropper jeg de.
 
Holder meg snopefri + spiser frukt og grønt. Det er KUN takket være utfordringene :) Trening har jeg ikke tid til denne uka, men sørger ikke av den grunn.
 
Å jeg forstår ikke man bruker energien sin på å nægge på at man ikke har mulighet for å danse i ti minutter..
Jeg får ikke danset hver dag, men det er faktisk ikke fordi jeg ikke har tid til den type treningsform, men fordi jeg var lat i går.. Å det er ikke veldig vanskelig å innrømme!

Regner med det er meg du sikter til? I såfall vil jeg få si at jeg faktisk ikke har "nægget" om at jeg ikke hadde mulighet. Jeg prioriterte det bort til fordel for noe jeg mente jeg hadde større utbytte av i forhold til vektnedgang. Det jeg kommenterte var poenggivningen, som JEG synes bør samsvare med innsatsen man legger ned. Jeg forstår ikke hvorfor poenggivningen i de ulike utfordringene skal sprike så..
 
Regner med det er meg du sikter til? I såfall vil jeg få si at jeg faktisk ikke har "nægget" om at jeg ikke hadde mulighet. Jeg prioriterte det bort til fordel for noe jeg mente jeg hadde større utbytte av i forhold til vektnedgang. Det jeg kommenterte var poenggivningen, som JEG synes bør samsvare med innsatsen man legger ned. Jeg forstår ikke hvorfor poenggivningen i de ulike utfordringene skal sprike så..

Sorry, tittet gjennom innleggene å ser at det er i grunn ikke så mange som klager over denne challengen, bare virket sånn. Å det er ikke veldig klagete det du har skrevet, så jeg trekker det tilbake. Ja, jeg siktet kanskje til deg, men jeg siktet ikke til deg med vilje. Det er ingenting spesifikt du har skrevet som jeg reagerer på som veldig klagete..

Blir litt slitsomt om man ikke kan skrive noe uten at noen føler seg truffet.. Titter ikke på brukernavn, har bare merket meg at det virker som om folk er missfornøyde med challengene..
 
Last edited:
Sorry, tittet gjennom innleggene å ser at det er i grunn ikke så mange som klager over denne challengen, bare virket sånn. Å det er ikke veldig klagete det du har skrevet, så jeg trekker det tilbake. Ja, jeg siktet kanskje til deg, men jeg siktet ikke til deg med vilje. Det er ingenting spesifikt du har skrevet som jeg reagerer på som veldig klagete..

Blir litt slitsomt om man ikke kan skrive noe uten at noen føler seg truffet.. Titter ikke på brukernavn, har bare merket meg at det virker som om folk er missfornøyde med challengene..

Haha... Hvordan kan du sikte til meg uten å gjøre det med vilje? :p det er umulig!
Når du kommenterer det jeg har skrevet så er det naturlig at jeg føler meg "truffet".., tok meg ikke nær av det - men må få "rette" opp da jeg på ingen måte "nægget" som var fine ord (og som jeg følte var helt feil).
 
Haha... Hvordan kan du sikte til meg uten å gjøre det med vilje? :p det er umulig!
Når du kommenterer det jeg har skrevet så er det naturlig at jeg føler meg "truffet".., tok meg ikke nær av det - men må få "rette" opp da jeg på ingen måte "nægget" som var fine ord (og som jeg følte var helt feil).

Nå ble det svaret slengt sammen litt kjapt på morgenkvisten her, så ble vel litt usammenhengende!

Det jeg mente var at du er bland flere som har vist seg å være kanskje litt negativ til utfordringen denne gangen, å det har vært misnøye fra andre hold ovenfor den tidligere utfordringen også. Hvem som nægger er lite relevant, å jeg satt ikke med noen brukere i hode når jeg skrev det, men at utfordringene skal bli klaget på generelt syntes jeg personlig var dumt.

Det er jo tydeligvis misnøye, hvis ikke hadde ikke Sara skrevet om at hun tenkte på å droppe de.. Men at du føler deg truffet personlig kan ikke jeg noe for..

Så kommenterte jeg ikke noe du hadde skrevet, jeg tok en frase ut av luften, kunne like gjerne stått at man ikke hadde giddet å drikke en liter vann.. Så igjen, ikke meningen å treffe deg personlig, du falt tydeligvis bare inn under kategorien..
 
Back
Topp