Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bebisen her har muligens det. Driver å prøver ut melkeproteinfri diet no. Eg har refluks og gutten min på 8 har det. Så er vel stor sannsynlighet for at det er det med han og, ikkje melk som er problemet..
Kva medisin fekk du? Da han på 8 var baby fekk vi nexium meiner eg. Men no fekk eg beskjed om at dei ikkje behandler babyer lenger. Og det er krise. Han har det heilt forferdelig no :-(Jeg tester også melkefritt og prøvd flaskemating pga av overproduksjon av melk. Vi fikk riktignok medisiner på fredag for vi har ikke ork til samme regla en gang til så nå håper vi på snarlig effekt av det da frøkna her ble veldig mye verre iløpet av uka som gikk.
Symptomer er litt forskjellig fra om det er refluks eller stille refluks. Anbefaler å google det for mer info![]()
Kva medisin fekk du? Da han på 8 var baby fekk vi nexium meiner eg. Men no fekk eg beskjed om at dei ikkje behandler babyer lenger. Og det er krise. Han har det heilt forferdelig no :-(
No skal vi prøve melkefri til den 21. Da ringer barnelegen meg. Då vil eg no prøve hardt å få nok med til han.