Dere med flere bleiebarn!
Har til nå hatt KAOS stellesekk som vi har med om vi skal noe. Den inneholder jo bare ett klesskift, noen leker, en tutekopp, våtservietter og bleier. Står alltid i bilen. Har tenkt at jeg bare skal fylle opp med det vi trenger til baby når han kommer. Men jeg trenger jo vesentlig mer til en nyfødt. Da må jeg jo supplere med stellematte, mange flere bleier, to klesskift til baby, gulpekluter, ammebh og en singlet til meg siden det kan bli ammesøl. Bind, ammeinnlegg osv
Selv om Kaos-sekken er stor, så ser jeg for meg at den blir overfylt om alt dette skal med. Og om far skal noe med eldste, og drasser med seg alt utstyret "mitt" så er jo det kjedelig om vi må tømme og fylle sekken etter hver bruk
Hva er det mest optimale? Kanskje ha to stellevesker? Bruke Kaos til babyen og bare ha en tote-bag til storesøster i bilen? Eller at det ligger klar en separat pose med storesøsters ting i gangen som vi bare kan putte oppi om vi skal noe med begge barna? Eller er det ikke noe problem at alt ligger i stellesekken?