Redebygging vol 2

Klarer ikke å komme ordentlig i gang med redebygging. Er det vanlig når man venter nr to? Jeg er også en utsetter av natur :p tenker jeg har god tid, men er jo 36+1..
 
Klarer ikke å komme ordentlig i gang med redebygging. Er det vanlig når man venter nr to? Jeg er også en utsetter av natur :p tenker jeg har god tid, men er jo 36+1..
Du høres ut som meg :hilarious: Jeg vet ikke om det er vanlig å ikke være ordentlig i gang med redebyggingen, men her er egentlig ikke noe annet på stell enn at jeg har pakket fødebagen sånn halvveis og vasket litt av de nye klærne :p
 
Klarer ikke å komme ordentlig i gang med redebygging. Er det vanlig når man venter nr to? Jeg er også en utsetter av natur :p tenker jeg har god tid, men er jo 36+1..

Hehe samme her.. Nr 3 og har nok litt for mye is i magen. Har 2 timer reisevei til føden, men har ikke pakket noe fødebag for å si det sånn. Tror det viktigste er på plass nå, men har drøyd det til slutten. 39+2 i dag :p
 
Wow!! Så flink du er!! Jeg er bare 4+5, men kjenner allerede på redebyggingen. Det er veldig rart da jeg ikke fikk den følelsen med forrige.
 
Merker at jeg er klar for å ha det rent og pent til vi kommer hjem igjen, så tar litt hver dag. Plutselig fant jeg meg selv på huk mens jeg vasket flisene i dusjen i dag, aller mest imponert over at jeg kom meg opp igjen :D
 
Back
Topp