Redd og glad

Gratulerer! Håper den sitter! :)

Skjønner hva du mener. Har hatt 1 ma i uke 9 og 1 sa i uke 12. Fikk en frisk baby mellom der, men like kjipt og miste. Får nå bare krysse alt for at spiren blir der den skal i 9 mnd hos oss alle :D

Skjønner hva du mener. Har hatt 1 ma i uke 9 og 1 sa i uke 12. Fikk en frisk baby mellom der, men like kjipt og miste. Får nå bare krysse alt for at spiren blir der den skal i 9 mnd hos oss alle :D

Trist at du måtte oppleve det :(
Er så vondt. Det er så slitsomt å gå å være redd hele tiden nå, men må nesten bare prøve å slappe av å håpe at alt går bra denne gangen. Krysser fingrene for oss alle [emoji173]️

Gratulerer :Heartred Krysser fingrene for at det går bra denne gangen:thumright

Grattulerer!
Krysser fingrene for at denne sitter støpt helt til februar neste år:Heartred
Er livredd for å miste selv, og da forstår jeg det er vanskelig å juble helt enda. Er glad for graviditeten men klarer ikke slappe helt av enda.

Grattulerer!
Krysser fingrene for at denne sitter støpt helt til februar neste år:Heartred
Er livredd for å miste selv, og da forstår jeg det er vanskelig å juble helt enda. Er glad for graviditeten men klarer ikke slappe helt av enda.

Samme her... kjenner etter på hver minste lille ting, og er redd det er dumt, farlig osv...
Nei, vi får krysse fingrene! Ikke noe annet å gjøre enn å håpe nå [emoji4]

Åå gratulerer!![emoji173]️[emoji173]️ Trist at du måtte gå gjennom 2 SAer. Unner ingen det. Kan tenke meg det er en god følelse å ha kommet til uke 11 og alt ser bra ut! Det hjelper å lese [emoji173]️

Ja, det er veldig kjekt, men jeg er enda utrolig nervøs!!! Det gjør noe med deg...
men ville liksom fortelle at det er mulig... fort å begynne å tvile på kroppen sin etterhvert.

Ja, det er veldig kjekt, men jeg er enda utrolig nervøs!!! Det gjør noe med deg...
men ville liksom fortelle at det er mulig... fort å begynne å tvile på kroppen sin etterhvert.

Ja, det er det! Det hjelper veldig å lese om andre som har fått det til, det gir håp [emoji173]️ Skjønner at du fortsatt er nervøs, den nervøsiteten slipper vel aldri helt...
i dag har vært en slitsom dag med mange tårer og redsel, selvom det ikke er noen dårlige tegn hittil. Men man går på «vakt» hele tiden, i tilfelle det skulle gå galt. Slitsomt.

Ja, det er det! Det hjelper veldig å lese om andre som har fått det til, det gir håp [emoji173]️ Skjønner at du fortsatt er nervøs, den nervøsiteten slipper vel aldri helt...
i dag har vært en slitsom dag med mange tårer og redsel, selvom det ikke er noen dårlige tegn hittil. Men man går på «vakt» hele tiden, i tilfelle det skulle gå galt. Slitsomt.

Ja, det er så vanskelig å forholde seg til det, jeg har hatt flere sånne dager. Det er skummelt å være gravid. Men nå krysser vi fingrene for deg!!! :)

Back
Topp