Redd og glad

Tittei

Blir kjent med forumet
Sniker meg inn i denne gruppa, da jeg fikk denne i dag!
Er både redd og glad, for det er jo fortsatt tidlig. Og jeg har aldri opplevd at mine positive tester har resultert i baby før, kun spontanabort(er)... [emoji26] Håper virkelig at denne sitter helt til februar![emoji176] IMG_3203.JPG

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen ♥

Gratulerer[emoji1] Skal krysse alt jeg kan for at det går nå[emoji173]️
Det samme med oss. Tredje gang vi er gravid nå, men mistet de to første. Så håper hååååper at det går nå

Gratulerer [emoji2] Og velkommen [emoji173]️

Gratulerer[emoji1] Skal krysse alt jeg kan for at det går nå[emoji173]️
Det samme med oss. Tredje gang vi er gravid nå, men mistet de to første. Så håper hååååper at det går nå

Takk for det![emoji173]️ Akkurat samme situasjon som oss! Har også to aborter bak meg. Krysser fingrene for at alle gode ting er tre [emoji173]️ Gratulerer masse til deg også!

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for deg for at det går din vei denne gangen [emoji254][emoji173]️

Lykke til [emoji813]️
Jeg har et barn fra før, men to SAer etter henne. Nå er jeg i uke 11 og det ser positivt ut foreløpig- så det går an!!!

Lykke til [emoji813]️
Jeg har et barn fra før, men to SAer etter henne. Nå er jeg i uke 11 og det ser positivt ut foreløpig- så det går an!!!

Åå gratulerer!![emoji173]️[emoji173]️ Trist at du måtte gå gjennom 2 SAer. Unner ingen det. Kan tenke meg det er en god følelse å ha kommet til uke 11 og alt ser bra ut! Det hjelper å lese [emoji173]️

Back
Topp