Spinnelill
Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Gratulerer! Håper den sitter! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Håper den sitter!![]()
Skjønner hva du mener. Har hatt 1 ma i uke 9 og 1 sa i uke 12. Fikk en frisk baby mellom der, men like kjipt og miste. Får nå bare krysse alt for at spiren blir der den skal i 9 mnd hos oss alle![]()
GratulererKrysser fingrene for at det går bra denne gangen
![]()

Grattulerer!
Krysser fingrene for at denne sitter støpt helt til februar neste år
Er livredd for å miste selv, og da forstår jeg det er vanskelig å juble helt enda. Er glad for graviditeten men klarer ikke slappe helt av enda.
Åå gratulerer!![emoji173]️[emoji173]️ Trist at du måtte gå gjennom 2 SAer. Unner ingen det. Kan tenke meg det er en god følelse å ha kommet til uke 11 og alt ser bra ut! Det hjelper å lese [emoji173]️
Ja, det er veldig kjekt, men jeg er enda utrolig nervøs!!! Det gjør noe med deg...
men ville liksom fortelle at det er mulig... fort å begynne å tvile på kroppen sin etterhvert.
Ja, det er det! Det hjelper veldig å lese om andre som har fått det til, det gir håp [emoji173]️ Skjønner at du fortsatt er nervøs, den nervøsiteten slipper vel aldri helt...
i dag har vært en slitsom dag med mange tårer og redsel, selvom det ikke er noen dårlige tegn hittil. Men man går på «vakt» hele tiden, i tilfelle det skulle gå galt. Slitsomt.
Ja, det er så vanskelig å forholde seg til det, jeg har hatt flere sånne dager. Det er skummelt å være gravid. Men nå krysser vi fingrene for deg!!!![]()