Ratings

Snurri

Gift med forumet
Julegavene 2019
Hei, når jeg klikker inn på «list» på ratings under en post, så får jeg kun opp noen nummer og ikke brukernavn. Er dette korrekt eller feil? Når jeg klikker på nummeret får jeg opp en boks med profilinfo og nick osv. Men hvorfor kommer ikke brukernavnet opp først?
 
Ny info. Jeg får opp noen av brukernavnene, men ikke andre. Det kan virke som om kun de med kortere brukernavn kommer opp, mens de med lengre navn blir til et nummer? Det er i tillegg en x ved siden av navnene, og fort gjort å komme borti denne når man vil trykke på brukernavnet.
 
Hei, når jeg klikker inn på «list» på ratings under en post, så får jeg kun opp noen nummer og ikke brukernavn. Er dette korrekt eller feil? Når jeg klikker på nummeret får jeg opp en boks med profilinfo og nick osv. Men hvorfor kommer ikke brukernavnet opp først?
Gjør det hos alle tror jeg..
 
Hei, når jeg klikker inn på «list» på ratings under en post, så får jeg kun opp noen nummer og ikke brukernavn. Er dette korrekt eller feil? Når jeg klikker på nummeret får jeg opp en boks med profilinfo og nick osv. Men hvorfor kommer ikke brukernavnet opp først?

Jeg får bare opp brukernavnene på de som trykker "liker". De som trykker hjerte, enig etc så kommer det opp bokstav og nummerene og jeg må trykke på der for å finne ut hvem det er.
 
Jeg får bare opp brukernavnene på de som trykker "liker". De som trykker hjerte, enig etc så kommer det opp bokstav og nummerene og jeg må trykke på der for å finne ut hvem det er.
Åja, kanskje det er det som er greia. Merkelig at det er forskjell.
 
Back
Topp