Tror ikke det er så mange som skjønner mitt nick, men det betyr svære (store) pupper på min dialekt[:D][8D][;)]
....Så vet dere det[;)]
....Så vet dere det[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Puppeluppen
jeg har mitt fordi puppa mine ser ut som dem i avataren[:D][:D][:D][8D]
ikke fult sååå lange da, men amminga har gjort sitt[:D]
ORIGINAL: Sonja Borge
Jeg synes nicket mitt er rævva. Jeg høres jo ut som en 60 år gammel dame fra Frogner.
Men Sonja Borge er egentlig kona til Bernhard Borge fra André Bjerke-boka "De dødes tjern", og jeg hadde nettopp lest den da jeg ramlet innom her og måtte finne på et nick i full fart. [&:]
ORIGINAL: MaritParit
ORIGINAL: Sonja Borge
Jeg synes nicket mitt er rævva. Jeg høres jo ut som en 60 år gammel dame fra Frogner.
Men Sonja Borge er egentlig kona til Bernhard Borge fra André Bjerke-boka "De dødes tjern", og jeg hadde nettopp lest den da jeg ramlet innom her og måtte finne på et nick i full fart. [&:]
Hehe, med fare for å støte noen som heter det her, så har jeg vel hørt sprekere nickvalg [:D] Men,- morsomt at du har det altså!!
Ser for meg en sherrydrikkende tante, som leter etter klissete kamferdrops som er innrullet i rød 3-bøss i bunnen av veska [:D]