Rare nick?

Tror ikke det er så mange som skjønner mitt nick, men det betyr svære (store) pupper på min dialekt[:D][8D][;)]

....Så vet dere det[;)]

baby for jeg ønsker meg baby og la hermine fordi den første hunden jeg fikk heter det men blir kalt minnie.. la hermine betyr røyskatt og da så hehe men spesielt er vell ikke navnet mitt?[:-]

mitt kommer av at jeg har vært flua på veggen her inne et par år uten å være registrert bruker av forumet, men lest en hel masse... Ikke så spennende med andre ord

...aner ikke... [8|][:D]

Fru fordi jeg er gift... Het fru Oreo fordi jeg fikk halve november 06 gjengen hektet på oreokake. Det var deres ide at jeg skulle hete det, og så skiftet jeg nick på litt tull... Men så skulle jeg slanke meg, og da kunne jeg jo ikke hete verdens mest kaloririke ting. Derfor skiftet jeg til noe jeg forbinder med slanking og som det var lett å finne bilder av (og som hadde få kcal - for et riskorn har ikke mange kcal i seg...)

Ikke noe morsomt nick, valgte bare forbokstavene i fornavnet til alle innen husets fire vegger! Dårlig fantasi!!!!!!!!!!!

Veel ,vet ikke om jeg havner under den kategorien da.. Men jo selv at nicket mitt er litt småtøft i og med at jeg har tatt med et 9 tall inni der..[;)] 
Blir gjerne kalt for Ju9ta at venner og, hatt d nicket siden jeg var 16 år gammel...[:)]

ORIGINAL: Puppeluppen

jeg har mitt fordi puppa mine ser ut som dem i avataren[:D][:D][:D][8D]
ikke fult sååå lange da, men amminga har gjort sitt[:D]

Jeg har såååå lange pupper som i avataren din, derfor nicket [&o][:D]
Stod i dusjen med lillesnupp, og plutselig dro hun den laaaaaaaaangt ut [:D]
Etter det skiftet jeg nick fra Junibaby [;)]

Min fantasi passer vel nicke mitt[8|][&:]

[:D]
Men hadde Luremus31 en beite også da[:D][:D]

ORIGINAL: *LiseT*

Hadde jeg hatt ett snev av fantasi så hadde jeg hatt ett kult nick jeg også..

Veeeeeeeeell, jeg skal snart gifte meg med supermann, så da blir jo jeg Lois Lane jeg da!!

Jeg synes nicket mitt er rævva. Jeg høres jo ut som en 60 år gammel dame fra Frogner.

Men Sonja Borge er egentlig kona til Bernhard Borge fra André Bjerke-boka "De dødes tjern", og jeg hadde nettopp lest den da jeg ramlet innom her og måtte finne på et nick i full fart. [&:]

ORIGINAL: Sonja Borge

Jeg synes nicket mitt er rævva. Jeg høres jo ut som en 60 år gammel dame fra Frogner.

Men Sonja Borge er egentlig kona til Bernhard Borge fra André Bjerke-boka "De dødes tjern", og jeg hadde nettopp lest den da jeg ramlet innom her og måtte finne på et nick i full fart. [&:]

Hehe, med fare for å støte noen som heter det her, så har jeg vel hørt sprekere nickvalg [:D] Men,- morsomt at du har det altså!!
Ser for meg en sherrydrikkende tante, som leter etter klissete kamferdrops som er innrullet i rød 3-bøss i bunnen av veska [:D] 

ORIGINAL: MaritParit

ORIGINAL: Sonja Borge

Hehe, med fare for å støte noen som heter det her, så har jeg vel hørt sprekere nickvalg [:D] Men,- morsomt at du har det altså!!
Ser for meg en sherrydrikkende tante, som leter etter klissete kamferdrops som er innrullet i rød 3-bøss i bunnen av veska [:D] 

Hehe. Bra bilde. Kan dessverre bare si meg enig. [:D]

Jeg har nicket hissigproppen fordi gubben kaller meg sinnataggen, men det var opptatt...
Så har jeg slengt på MØMØ, for jeg er jo tross alt jenta mi sin melkeku for tiden [:D]

lille my var opptatt, og av en eller anna lur grunn valgte eg frøken i stedenfor[8|].er nok ikke så rart,venter på det perfekte nicket og da skal eg skifte[:D]

eg hette stavangærr damå fordi eg kan snakke stavangårsk! Eg har aldri bodd i stavangår

Min yndlingsfilm er The Exorcist 1973, og jenta i filmen heter Regan[:)]

ORIGINAL: Stavangærr.damå

eg hette stavangærr damå fordi eg kan snakke stavangårsk! Eg har aldri bodd i stavangår

Du må vel ha en eller annen tilknytning til byen da? [8D]

Back
Topp