Rare nick?

Grete71

Forumet er livet
Dere som har litt rare/morsomme nick... Hvorfor kaller du deg for det du kaller deg? [8D][8D]
Veldig mange som heter "mammantilxxx" og slikt, men så har vi dem som skiller seg veeeeldig bra ut på en morsom måte! [:D][:D]

Ja f.eks. ditt! [:D] Du hadde jo en veldig god forklaring, da.... [:D][8D][:D]

Jeg vet ikke om jeg kvalifiserer, men jeg har i alle fall en grunn til hvorfor jeg 'heter' Delirium.
Jeg vet ikke om det er så menge som kjenner til forfatteren Neil Gaiman, men har en serie illustrerte romaner som heter Sandman. En av karakterene der, som er en endless, herer Delirium. Det var liksom deler av personligheten hennes som traff meg :) Jeg er også en stor Tori Amos fan...og i senere tid har jeg funnet ut at Delirium er delvis basert på henne. Noe som passet meg fin fint...

Dessuten er jeg lettere delirisk til tider [;)]

ORIGINAL: Delirium

Jeg vet ikke om jeg kvalifiserer, men jeg har i alle fall en grunn til hvorfor jeg 'heter' Delirium.
Jeg vet ikke om det er så menge som kjenner til forfatteren Neil Gaiman, men har en serie illustrerte romaner som heter Sandman. En av karakterene der, som er en endless, herer Delirium. Det var liksom deler av personligheten hennes som traff meg :) Jeg er også en stor Tori Amos fan...og i senere tid har jeg funnet ut at Delirium er delvis basert på henne. Noe som passet meg fin fint...

Nå vet jeg ikke helt hva dette eksakt betyr, men ser for meg litt lettere forfjamset????!!! [:D][:D][8D]

Hehe jo nicket ditt passet godt til spørsmålet mitt... [8D]

....og vi har 3 mercedeser.  [:D]

[:D]

vet ikke om jeg har noe rart nick, men jeg liker å strikke, derfor ble jeg hetende Nøstet. [:D]

jeg har mitt fordi puppa mine ser ut som dem i avataren[:D][:D][:D][8D]
ikke fult sååå lange da, men amminga har gjort sitt[:D]

Hehehe....

Kvalifiserer mitt??

I så fall er det fordi jeg er liten (i allefall i høyden), og en laaaang historie om en lus og gud som jeg og kusina mi fant på en gang i 15 års alderen når vi var kjempe overtrøtt... Etter det har vi kalt hverandre for lus, rompelus og lignende, og andre er begynt å kalle oss det, så...Litolus[:D]

Synes alle så langt kvalifiserer, ja! [:D][:D][:D]

Flere!!!!! [:D]

Jeg googla "hva betyr navnet" og ett av de første navna jeg så var najila. Det betyr vakre øyne, og jeg får altid høre at jeg har utrolig vakre øyne, så da tenkte jeg at det passer jo litt da[:)]

Tror ikke akkurat mitt faller inn i kategorien, men min  mormor har alltid kalt med for lille rosin.[:D] Og jeg har aldri likt rosiner, så da liknet jeg vel en da jeg ble født.[;)]

ORIGINAL: *LiseT*

Hadde jeg hatt ett snev av fantasi så hadde jeg hatt ett kult nick jeg også..

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: Delirium

Nå vet jeg ikke helt hva dette eksakt betyr, men ser for meg litt lettere forfjamset????!!! [:D][:D][8D]

Hehe jo nicket ditt passet godt til spørsmålet mitt... [8D]

åneidu, her må sterkere skyts til...delirium brukes en del i psykiatrien for å si det sånn[;)]

pga mangel på fantasi så ble det bruden siden jeg skal gifte meg snart=)

vet ikke om mitt er så rart eller morsomt.. men har alltid blitt kalt for tittilotta.. onkelen min kaller meg for tittilotta rullegardine vindeltrapp. men det ble så langt. så da korta jeg det ned til tittilotta. (var litt pippi når jeg var mindre)

Vis mitt også ligger innefor "rare nick" så heter jeg det fordi jeg ville ha ett nick som hadde gravid i seg, å da ble det bare gravid berta jeg kom på i farta[:D]

vet ikke om jeg går under der? uttales "bitsi".. Grunnen til at jeg bruker bitzyh er at det var kallenavnet min bror ga meg etter jeg hadde kalt han pepsi en god stund[8D]

Back
Topp