Hva vil dette si da? Utvendig UL og 6+2
Ved utvendig ul så må man speilvende bildet, så da vil jeg si gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva vil dette si da? Utvendig UL og 6+2
Ja enig... så ikke at det stod utvendig /‘Ved utvendig ul så må man speilvende bildet, så da vil jeg si gutt![]()
Er det lov å håpe at du har rett?Jeg ville tippet jente..

SørenVed utvendig ul så må man speilvende bildet, så da vil jeg si gutt![]()
Sørenjeg hadde ett lite håp om jente
har det noe å si at hun holdt på å presse på min høyre side?
(Jeg blir glad for gutt også altså)
Sant nok, men tror samboeren min bare kan lage gutterRamzi metoden er jo bare tipping på lik linje med andre "kjærringråd", så jeg tror ikke du skal legge så mye i det![]()
Første ultralyd i dag, 8+0. Utvendig Ul. Hva tenker dere om kjønn?
Jente..? Hvis jeg skjønte metoden rett, og det skulle speilvendes ved utvendig..?
Blir mye mer gøy til uke 12-14 og man kan begynne gjette på NUB istedet![]()
Jeg tenker og jente, siden utvendig må speilvendes. Kommer nok til å booke Ul i uke 15 også for å se kjønnet. Googlet kjapt NUB, og må si jeg ikke skjønte det helt. Men alt dette er nytt, så jeg følger med videre her på forumet. Spennende å lære så mye nytt![]()
jeg har følelse på vi får en gutt til Ja veldig jente i følge ramzi dette... blir gøy å se om det stemmer
Tror Uke 9 er for sent å bruke ramzi.. skal brukes i uke 6-7 helstVet ikke helt om jeg forsto det sånn helt jeg. Vedlagt er bilde fra uke 9 innvendig ultralyd. Gutt ifølge dette da??