Ramzi-metoden

Ved utvendig ul så må man speilvende bildet, så da vil jeg si gutt :)
Søren :p jeg hadde ett lite håp om jente :p har det noe å si at hun holdt på å presse på min høyre side?
(Jeg blir glad for gutt også altså :) )

Søren :p jeg hadde ett lite håp om jente :p har det noe å si at hun holdt på å presse på min høyre side?
(Jeg blir glad for gutt også altså :) )

Ramzi metoden er jo bare tipping på lik linje med andre "kjærringråd", så jeg tror ikke du skal legge så mye i det :)

IMG_20210219_213845.jpgI så fall kan det se ut som en gutt? TUL fra 6+5. Blir spennende å se om det stemmer! :)

Ramzi metoden er jo bare tipping på lik linje med andre "kjærringråd", så jeg tror ikke du skal legge så mye i det :)
Sant nok, men tror samboeren min bare kan lage gutter :p

Skjønner ikke helt opp og ned på den livmora.
Fra bildet for ei uke siden, ligger hematomet under og baby til venstre - ser det ut til. I dag lå baby mot venstre, men ikke helt i kanten, men hematomet lå over, på skjermen. Hematomet har vel neppe flyttet på seg på det viset, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva som blir opp og ned :P Mulig det er på siden, også har de fanget det i ulike vinkler eller noe.

Så, i følge denne, TUL (innvendig) 6+4 så er det en liten jente?:)

Vedlegg

• 7EEE6491-61ED-41D4-A51E-085904CC72C3.jpeg
    7EEE6491-61ED-41D4-A51E-085904CC72C3.jpeg
    34,6 KB · Visninger: 98
Første ultralyd i dag, 8+0. Utvendig Ul. Hva tenker dere om kjønn?

Jente..? Hvis jeg skjønte metoden rett, og det skulle speilvendes ved utvendig..?

Blir mye mer gøy til uke 12-14 og man kan begynne gjette på NUB istedet :p

Jente..? Hvis jeg skjønte metoden rett, og det skulle speilvendes ved utvendig..?

Blir mye mer gøy til uke 12-14 og man kan begynne gjette på NUB istedet :p

Jeg tenker og jente, siden utvendig må speilvendes. Kommer nok til å booke Ul i uke 15 også for å se kjønnet. Googlet kjapt NUB, og må si jeg ikke skjønte det helt. Men alt dette er nytt, så jeg følger med videre her på forumet. Spennende å lære så mye nytt :)

Jeg tenker og jente, siden utvendig må speilvendes. Kommer nok til å booke Ul i uke 15 også for å se kjønnet. Googlet kjapt NUB, og må si jeg ikke skjønte det helt. Men alt dette er nytt, så jeg følger med videre her på forumet. Spennende å lære så mye nytt :)

Det er en liten "strek" på UL, altså kjønnsorganet. For, kjønnsorganene er ganske like helt i starten. Men så er det denne 'nuben', som enten peker rett frem eller litt på skrå; hvor det kan antyde kjønn.
Men nå er det 4 år siden sist jeg tydet på NUB, så jeg husker ikke nøyaktig :P men tråden kommer når folk begynner nærme seg uke 12 ! ;)

Ja det blir gøy å se på nube bilder også :smiley-bounce012 jeg har følelse på vi får en gutt til :) føler alt er helt likt hittil. Kanskje litt mindre kvalm hvis jeg tør si det uten å jinxe det haha

Var på TUL i går, innvendig. Hvis jeg har tolket dette riktig, så ser det ut som jeg skal få en jente i følge Ramzi-metoden. I følge kinesisk fødselskart skal jeg få en gutt. Blir spennende å se hva som blir riktig til slutt :D

Vedlegg

• D0EEF545-0E63-41A1-93DF-B10D5A32D8E5.jpeg
    D0EEF545-0E63-41A1-93DF-B10D5A32D8E5.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 80
Tul idag og den viser jente ifht ramzi metoden(innvendig), så får vi se:dummy::dummy1:
20210304_121637.jpg

Last edited:
Vet ikke helt om jeg forsto det sånn helt jeg. Vedlagt er bilde fra uke 9 innvendig ultralyd. Gutt ifølge dette da??

Vedlegg

• D6752416-1A45-442E-9F18-A2813342E72F.jpeg
    D6752416-1A45-442E-9F18-A2813342E72F.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 66
Back
Topp