Er det fler som har vært på veldig tidlig ultralyd og lyst til å se om ramzi metoden stemmer i forhold til kjønn?? Det stemte for oss første svangerskap 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kort fortalt er det gjort en stor studie på 5000 tidlig ultralyder om at jentefoster fester seg på venstre side (morkake på venstre side) og omvendt for guttefoster (når man tar vaginal ultralyd.. om man tar utvendig ultralyd er sidene byttet om såklart) skal visst være 97 % sikkert. Prøv å Google det![]()

Hvordan ser du hvilken side morkaken kommer på? Det er jo plommesekk på bildetMitt så sånn ut i uke 6: foster og morkake på høyre side og det stemte med det var gutt.
Skal da i teorien være en jente? Hvis jeg har forstått det rett

Skal da i teorien være en jente? Hvis jeg har forstått det rett![]()

gøy å se flere bilder fremover og om det bare er tilfeldighet Jeg ville tippet jente..Hva vil dette si da? Utvendig UL og 6+2
Kan ha vært akkurat litt sent å se det siden det er best mellom uke 6 og 8? Ser ut til å ligge ganske i midten?Sniker, dette er min ved 8 uker, var da på venstre side, men er gutt![]()