Er det innvendig emnet utvendig? Det hadde visst noe å si.Er dette gutt eller jente ved Ramzi metoden da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det innvendig emnet utvendig? Det hadde visst noe å si.Er dette gutt eller jente ved Ramzi metoden da?![]()
Er det innvendig emnet utvendig? Det hadde visst noe å si.
Ville sagt jenten utifra denFikk jo ikke noe bilde da snufs, men har prøvd meg på litt tegnekunstner etter hva jeg så på skjermen hehe
Det var utvendig UL, så det blir vel speilvendt da eller? Jente? Kan ingenting om dette egentlig haha, men synes det virka litt spennende å sjekke om det stemmer etterhvert.
Hihi, det blir spennende å se! Litt blandede følelser, har lyst på jente, en liten mini meVille sagt jenten utifra den![]()
Åja, du er heldig som har klær fra du var litenHihi, det blir spennende å se! Litt blandede følelser, har lyst på jente, en liten mini meMen er jo mer praktisk med gutt mtp arving av klær osv. Men da kan jeg bruke flere av mine klær jeg har fra jeg var baby
Ellers blir det tøff guttejente i arveklær fra bror
Får sikkert haugevis av klær i gave kjenner jeg familiene våre rett uansett. Det er først i det siste nå etter 2 år at vi har kjøpt klær selv, vi er bortskjemte fordi det er første barnebarnet på farssiden
Og mine 3 tantebarn har vokst opp i utlandet så mamma er litt crazy også og duller mye med barnebarnet sitt som hun endelig får se vokse opp fysisk
![]()
Lurer på om denne er litt for gammel for den metoden herHva tror dere dette er? Ultralyd tatt fra utsiden![]()
TakkLurer på om denne er litt for gammel for den metoden hermen åh så søt!
Nub er nesteTakkAha, ser jo nå at metoden funker best ved 6-8 uker! Tusen løp visst fra oss her, oh well
![]()