Ramzi-metoden (TUL)

Syntes lille nurk er vanskelig å bli klok på.. ligger helt i midten :hilarious: Kaaaanskje en anelse til venstre, men vakke lett å tolke dette.

Vedlegg

• IMG_6174.jpeg
    IMG_6174.jpeg
    409,4 KB · Visninger: 39
Hadde ikke klaget på det i så fall:angelic: Kinesisk fødekart sier gutt, så blir spennende å finne ut etter hvert!
Ja, det sier min og (og det har stemt med alle seks :hilarious: ), så har lissom bare tenkt gutt. Men denne sa jo faktisk jente :bookworm: spennende å se etterhvert!

Vart vanskelig å si om det var mer "slimhinne" til høyre (der det er hvitt)? Siden utsnittet liksom gikk midt oppi det. Hmm..

Men jeg har en teori som jeg måtte snakke med chat gpt om :hilarious: Jeg vet jeg hadde el på høyre side, pga ul før el, og mitt knøtt har åpenbart festet seg på høyre side - så jeg tenkte det ville være mer naturlig for egget å feste seg på samme side den kommer ut egglederen fra - og chat gpt var ikke uenig :shy: men det er jo uansett spennende å gjette og se om ulike teorier treffer :D

Vedlegg

• IMG_2197.png
    IMG_2197.png
    315,2 KB · Visninger: 11
  • IMG_2198.png
    IMG_2198.png
    311,7 KB · Visninger: 11
Men jeg har en teori som jeg måtte snakke med chat gpt om :hilarious: Jeg vet jeg hadde el på høyre side, pga ul før el, og mitt knøtt har åpenbart festet seg på høyre side - så jeg tenkte det ville være mer naturlig for egget å feste seg på samme side den kommer ut egglederen fra - og chat gpt var ikke uenig :shy: men det er jo uansett spennende å gjette og se om ulike teorier treffer :D
Gøy! Alt er med på å gjøre dette spennende :hilarious:

Morsomt med litt forskning :hilarious:

Back
Topp