Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke mer gøy enn det vi gjør det til selvTolker det Som sjanse 50 % jente og 50 % gutt![]()
Jeg syns det ser ut som jenteSyntes lille nurk er vanskelig å bli klok på.. ligger helt i midtenKaaaanskje en anelse til venstre, men vakke lett å tolke dette.
Hadde ikke klaget på det i så fallJeg syns det ser ut som jente![]()
Ja, det sier min og (og det har stemt med alle seksHadde ikke klaget på det i så fallKinesisk fødekart sier gutt, så blir spennende å finne ut etter hvert!
50%sjanse for at det er riktigHadde ikke klaget på det i så fallKinesisk fødekart sier gutt, så blir spennende å finne ut etter hvert!
Ikke sant50%sjanse for at det er riktig![]()
Blir spennende å seMå legge med min egen, noe sier meg at dette blir en ny gutt![]()
![]()
Ville du ikke sagt at den lå på venstre side da? Jeg synes detMå legge med min egen, noe sier meg at dette blir en ny gutt![]()
![]()
Blir spennende å sesitter han på høyre side?
Jeg veit ikke om jeg kan stole på at jeg kan høyre og venstre lengerVille du ikke sagt at den lå på venstre side da? Jeg synes det![]()
Litt på midten, men mer til venstreJeg veit ikke om jeg kan stole på at jeg kan høyre og venstre lengerhva tenker dere?
Gøy! Alt er med på å gjøre dette spennendeMen jeg har en teori som jeg måtte snakke med chat gpt omJeg vet jeg hadde el på høyre side, pga ul før el, og mitt knøtt har åpenbart festet seg på høyre side - så jeg tenkte det ville være mer naturlig for egget å feste seg på samme side den kommer ut egglederen fra - og chat gpt var ikke uenig
men det er jo uansett spennende å gjette og se om ulike teorier treffer
![]()
Men samtidig, den ligger vel inntil den slimhinnen den er festet til? Altså venstre?Må legge med min egen, noe sier meg at dette blir en ny gutt![]()
![]()
Morsomt med litt forskningMen jeg har en teori som jeg måtte snakke med chat gpt omJeg vet jeg hadde el på høyre side, pga ul før el, og mitt knøtt har åpenbart festet seg på høyre side - så jeg tenkte det ville være mer naturlig for egget å feste seg på samme side den kommer ut egglederen fra - og chat gpt var ikke uenig
men det er jo uansett spennende å gjette og se om ulike teorier treffer
![]()