Ramzi-metoden (TUL)

Dette har stemt på alle mine fire! To jenter på venstre side og 3 gutter høyre, den jeg mistet lå og på høyre side og var gutt

Men er det ikke jente da?
Det har du jo helt rett i! Altså nå er det ikke mye hjernekapasitet igjen :hilarious: men jeg så på min forrige og han også synes jeg ligger til venstre, men kanskje slimhinna er til høyre. Dette ble ikke mindre spennende!

Synes kanskje det ser ut som morkaken ligger litt høyre og da er kanskje en gutt? Men denne var vanskelig! For den hvite delen går liksom litt over hele :love7

Noen som er bedre på venstre og høyre må hjelpe oss :hilarious:
Hehe ja. Plommesekken lå på venstre tror jeg, skal vi se. Tror dette var det bildet! Screenshot_20250324_121344_Gallery.jpg

Men har kanskje ikke noe å si for hvor den har festet seg! Hmm.

Gynekologen vår i Trondheim kommenterte på ultralyden at hun var svært fornøyd med "tomtevalget sitt" og at embryoet lå perfekt i livmoren akkurat der hun likte at det skulle være (og der hun hadde plassert det). Så det høres nesten ut som hun har plassert det der det ligger? Så da kan nok ikke denne metoden brukes på de med ivf? Stiller bare litt spørsmål her mens jeg undrer selv :hilarious:

Også IVF og ble plassert dit..midt på..der det er festet, men da veldig jente mtp Ramzi-metoden da :Heartred
IMG_6318.jpeg

Er dette gutt eller jente ved Ramzi metoden da? :scratch

Vedlegg

• B5872640-D0A7-4023-978C-E909443F0A9E.jpeg
    B5872640-D0A7-4023-978C-E909443F0A9E.jpeg
    193,3 KB · Visninger: 16
Back
Topp