Ja, det var det jeg også tenkte? Føler på meg at det er venstre?Men samtidig, den ligger vel inntil den slimhinnen den er festet til? Altså venstre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var det jeg også tenkte? Føler på meg at det er venstre?Men samtidig, den ligger vel inntil den slimhinnen den er festet til? Altså venstre?
Men er det ikke jente da?Ja, det var det jeg også tenkte? Føler på meg at det er venstre?
Det har du jo helt rett i! Altså nå er det ikke mye hjernekapasitet igjenMen er det ikke jente da?
Ja den var litt vrien! Men ville tippet gutt ut i fra hvor jeg tror jeg ser antydninger til morkaken.Hvordan tolker dere min? Syns den var vrien!
Vis vedlegget 456660
Ligger kanskje litt til høyre han her? Jeg stoler ikke på min retningssans i dag!Hvordan tolker dere min? Syns den var vrien!
Vis vedlegget 456660
Ja den var litt vrien! Men ville tippet gutt ut i fra hvor jeg tror jeg ser antydninger til morkaken.
Jeg syns og det er antydning til høyre, håper det er gutt, da jeg har jente fra førLigger kanskje litt til høyre han her? Jeg stoler ikke på min retningssans i dag!
Synes kanskje det ser ut som slimhinna ligger litt høyre og da er kanskje en gutt? Men denne var vanskelig! For den hvite delen går liksom litt over hele
Hehe ja. Plommesekken lå på venstre tror jeg, skal vi se. Tror dette var det bildet!Synes kanskje det ser ut som morkaken ligger litt høyre og da er kanskje en gutt? Men denne var vanskelig! For den hvite delen går liksom litt over hele
Noen som er bedre på venstre og høyre må hjelpe oss![]()
Kanskje gutt?Hva tror dere? 7+0 vaginaltVis vedlegget 457148
Bildet var visstnok «opp ned» så nå har jeg fått gjetter jente med 65% sikkerhet hva tror dere??Kanskje gutt?
Så gøy!Bildet var visstnok «opp ned» så nå har jeg fått gjetter jente med 65% sikkerhet hva tror dere??
SpennendeOgså IVF og ble plassert dit..midt på..der det er festet, men da veldig jente mtp Ramzi-metoden da
Vis vedlegget 457318