Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har jeg ikke sett...Hva med sauser? Har hørt at de fondue sausene skal være veldig gode, men har aldri funnet de når jeg har sett. Vis vedlegget 153701
Mange av de sausene er gode. Spes den med aoli.Hva med sauser? Har hørt at de fondue sausene skal være veldig gode, men har aldri funnet de når jeg har sett. Vis vedlegget 153701
Nei går ganske rasktTar det lang tid å steke kjøtt oppå?
Greia er at vi nok ikke er de eneste som ikke bruker ost...Har alltid grønn salat med fransk dressing og baguette som forrett. Til selve racletten har vi selvsagt Racletteost, poteter, diverse skinker, bacon og pølsebiter (fra krydderpølser osv)har aldri hørt om noen som bruker sauser til.. osten er jo sausen?
Hva liker dere best å ha på racletten?![]()
Har alltid grønn salat med fransk dressing og baguette som forrett. Til selve racletten har vi selvsagt Racletteost, poteter, diverse skinker, bacon og pølsebiter (fra krydderpølser osv)har aldri hørt om noen som bruker sauser til.. osten er jo sausen?
Det er selvsagt et alternativ, men da er det jo ikke sånn egentlig raclette (raclette er jo navnet på osten)Greia er at vi nok ikke er de eneste som ikke bruker ost...
Bare bruker den som en bordgrill
Snørjeg liker både smeltet ost og saus. Snør på flesk lissom.
Sant nok. Bare at selve dingsen kalles jo en raclette. Og på den bruker vi kjøtt og grønnsaker. Vi spiser ikke raclette, men lager mat på en.Det er selvsagt et alternativ, men da er det jo ikke sånn egentlig raclette (raclette er jo navnet på osten)ikke at det betyr noe som helst.