Rødt hår er...

*Susanne83*

Forelsket i forumet
Selv synes jeg det er nydelig[:)]

jeg synes det er nydelig,gutten min har rødt hår[:)][:D]

kommer helt an på det, men jeg synes alle barn er nydelige uansett jeg da.

Kommer an på nyansen og fargene ellers.. Sånn rødblondt hår med hvite bryn og vipper er ikke så pent, mens en dypere rødfarge med grønne/brune øyne og gyllen hud er nydelig. [:)]

Synes det er kjempefint jeg[:D]

Og bra at færre og færre har sluttet å bleke det.. for sånn var det da jeg vokste opp.. at de som hadde rødt hår, de bleket håret.. Mye finere med rødt da synes jeg[:)]

ORIGINAL: Bdancer

Nydelig på de aller fleste, men kommer litt ann på fargen også.
Sign.

Synes rødt hår er kjempe fint[:D]
Så lenge du kler det!! ( og da snakker jeg om di som farger håret rødt som absolut ikke burde ha gjort det)

Nydelig på de fleste. [:)]

need i say more

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

hvem kan synes dette er stygt, sier nå jeg:

ja dette er nydelig! hun har en varm farge. kjempe fin jente! jeg hadde vært sykt stolt for denne fargen er nyydelig!![;)]

ORIGINAL: im trashier than you

need i say more

sign denne[:)]

hvordan kan du egentlig spøøre om noe sånt?
er vel ikke noe verre med rødt hår enn svart, blondt eller brunt!?

akkurat hvilken farge ungen har på håret spiller for meg ingen rolle!
jeg er glad for at jeg får et velskapt , frikst barn med fem fingre og fem tær! da er jeg overlykkelig.

så ut når minstejenta var mindre at håret var litt rødt, men hva gjorde det?
jeg hadde fått enda ei frisk jente. ååå så heldig jeg er tenkte jeg. for det er overhode ingen selvfølge.
så akkurat hvilken farge ungen har på hue, det driter jeg i !

og hvordan tror du forresten andre føler det? de som har rødt hår selv eller har et barn med rødt hår?!
tror ikke det er så utrolig koselig å se på en avstemning at andre sier de syntes det er stygt.
et barn er spesielt og vakkert i mors øyne uansett hårfarge. har da sett mange stygge barn uten rødt hår jeg, så er nok andre fakter enn hårfarge som spiller inn  ja!

for en idiotisk tråd!

Synes det er nydelig jeg [:)]

Men har faktisk ei venninne som sa til meg: Håper ikke du får en unge med rødt hår for det er det styggeste jeg vet..
Øh, javel!
Da måtte jeg si at jeg synes rødt hår er nydelig men at vårt barn får sikkert helt mørkt hår ettersom jeg og sambo har det. Men i sambo sin familie dukker det nå og da opp barn med blondt hår også. Så dette kan bli spennende..

ble litt støtt over denne tråden, siden jeg har ei rødhåra ei og IKKE LIKER å se at noen faktisk krysser av "stygt" og "liker det ikke" - men jeg klarer ikke å la være å gå inn heller...[8|]
jeg mener at hårfarge ikke skal bety en dritt, og hvorfor er det nettopp RØDT hår som ofte blir trukket fram?[8|]

Har rødlig hår selv, og synes også det er teit at akkurat "rødt" hår er den hårfargen som skal trekkes ut og stemples som stygg. Det er jo uendelig mange nyanser av "rødt" hår - ikke alle nyanser er like pene nei, men det er jammen meg ikke alle nyanser av andre hårfarger heller.
Får frysninger når jeg hører folk sier om sitt ventede barn "Uff håper bare ikke h*n får rødt og fregner..." At de ikke hører selv hvor idiotiske de høres ut. [8|]
Virker som at det som skiller seg ut, det forkaster en. Det å ha rødlig hår er jo en sjeldenhet i forhold til hvor uendelig mange millioner som har svart/brunt/hvitt hår.

Synes hårfargen jeg hadde som lita er nydelig - synes det er synd jeg mistet den:

mammaokt:
wooooow så tjukt, nydelig hår du hadde! du var jo verdens skjønneste unge[:D]

Tusen takk! Mamma som insisterte å klippe meg i "bolleklipp" frisyre[X(][:D]

Du har ei kjempenydelig jente selv - ikke la noen få deg til å tro hun er noe mindre pen fordi hun har rødlig hår - tvert i mot gjør det henne bare enda mer nydelig og unik![;)]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

hvordan kan du egentlig spøøre om noe sånt?
er vel ikke noe verre med rødt hår enn svart, blondt eller brunt!?

akkurat hvilken farge ungen har på håret spiller for meg ingen rolle!
jeg er glad for at jeg får et velskapt , frikst barn med fem fingre og fem tær! da er jeg overlykkelig.

så ut når minstejenta var mindre at håret var litt rødt, men hva gjorde det?
jeg hadde fått enda ei frisk jente. ååå så heldig jeg er tenkte jeg. for det er overhode ingen selvfølge.
så akkurat hvilken farge ungen har på hue, det driter jeg i !

takk for fine ord!
ble litt støtt over denne tråden, siden jeg har ei rødhåra ei og IKKE LIKER å se at noen faktisk krysser av "stygt" og "liker det ikke" - men jeg klarer ikke å la være å gå inn heller...[8|]
jeg mener at hårfarge ikke skal bety en dritt, og hvorfor er det nettopp RØDT hår som ofte blir trukket fram?[8|]

ja jeg skjønner det ikke selv! hva er galt med det? jenta di er aldeles nydelig. jeg syntes faktisk at rødt hår er ett pluss, for det er noe ikke alle andre har.
da jeg gikk gravid nå med nr to håpte jeg indelig på å få et friskt barn til. jeg hadde ei jente fra før som var velskapt, og tenkte: det er ingen selvfølge å være like heldig alle hver gang!
fem fingre og fem tær pluss en kropp som er frisk og rask. det er gleden og lykken for meg. hårfarge har ingen betydning!

ORIGINAL: MammaOkt

Har rødlig hår selv, og synes også det er teit at akkurat "rødt" hår er den hårfargen som skal trekkes ut og stemples som stygg. Det er jo uendelig mange nyanser av "rødt" hår - ikke alle nyanser er like pene nei, men det er jammen meg ikke alle nyanser av andre hårfarger heller.
Får frysninger når jeg hører folk sier om sitt ventede barn "Uff håper bare ikke h*n får rødt og fregner..." At de ikke hører selv hvor idiotiske de høres ut. [8|]
Virker som at det som skiller seg ut, det forkaster en. Det å ha rødlig hår er jo en sjeldenhet i forhold til hvor uendelig mange millioner som har svart/brunt/hvitt hår.

Synes hårfargen jeg hadde som lita er nydelig - synes det er synd jeg mistet den:

Eni med du[:)]

Jeg har rødskjær i mitt hår, masse fregner og grønn-brune øyne.
Stygg er jeg ikke! Det vet jeg, og har heller aaaldri hørt noen si at jeg er mindre pen eller stygg[:)]

Syns det er nydelig! Men jeg syns det er veldig unødvendig å lage en avstemning om det da....

Back
Topp