*Susanne83*
Forelsket i forumet
Selv synes jeg det er nydelig[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe
hvem kan synes dette er stygt, sier nå jeg:
ORIGINAL: im trashier than you
need i say more
ble litt støtt over denne tråden, siden jeg har ei rødhåra ei og IKKE LIKER å se at noen faktisk krysser av "stygt" og "liker det ikke" - men jeg klarer ikke å la være å gå inn heller...[8|]
jeg mener at hårfarge ikke skal bety en dritt, og hvorfor er det nettopp RØDT hår som ofte blir trukket fram?[8|]

mammaokt:
wooooow så tjukt, nydelig hår du hadde! du var jo verdens skjønneste unge[:D]
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
hvordan kan du egentlig spøøre om noe sånt?
er vel ikke noe verre med rødt hår enn svart, blondt eller brunt!?
akkurat hvilken farge ungen har på håret spiller for meg ingen rolle!
jeg er glad for at jeg får et velskapt , frikst barn med fem fingre og fem tær! da er jeg overlykkelig.
så ut når minstejenta var mindre at håret var litt rødt, men hva gjorde det?
jeg hadde fått enda ei frisk jente. ååå så heldig jeg er tenkte jeg. for det er overhode ingen selvfølge.
så akkurat hvilken farge ungen har på hue, det driter jeg i !
takk for fine ord!
ble litt støtt over denne tråden, siden jeg har ei rødhåra ei og IKKE LIKER å se at noen faktisk krysser av "stygt" og "liker det ikke" - men jeg klarer ikke å la være å gå inn heller...[8|]
jeg mener at hårfarge ikke skal bety en dritt, og hvorfor er det nettopp RØDT hår som ofte blir trukket fram?[8|]
ORIGINAL: MammaOkt
Har rødlig hår selv, og synes også det er teit at akkurat "rødt" hår er den hårfargen som skal trekkes ut og stemples som stygg. Det er jo uendelig mange nyanser av "rødt" hår - ikke alle nyanser er like pene nei, men det er jammen meg ikke alle nyanser av andre hårfarger heller.
Får frysninger når jeg hører folk sier om sitt ventede barn "Uff håper bare ikke h*n får rødt og fregner..." At de ikke hører selv hvor idiotiske de høres ut. [8|]
Virker som at det som skiller seg ut, det forkaster en. Det å ha rødlig hår er jo en sjeldenhet i forhold til hvor uendelig mange millioner som har svart/brunt/hvitt hår.
Synes hårfargen jeg hadde som lita er nydelig - synes det er synd jeg mistet den: