Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe
hvem kan synes dette er stygt, sier nå jeg:
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
ORIGINAL: supreme
ORIGINAL: Beta
hvordan kan du egentlig spøøre om noe sånt?
er vel ikke noe verre med rødt hår enn svart, blondt eller brunt!?
akkurat hvilken farge ungen har på håret spiller for meg ingen rolle!
jeg er glad for at jeg får et velskapt , frikst barn med fem fingre og fem tær! da er jeg overlykkelig.
så ut når minstejenta var mindre at håret var litt rødt, men hva gjorde det?
jeg hadde fått enda ei frisk jente. ååå så heldig jeg er tenkte jeg. for det er overhode ingen selvfølge.
så akkurat hvilken farge ungen har på hue, det driter jeg i !
takk for fine ord!
ble litt støtt over denne tråden, siden jeg har ei rødhåra ei og IKKE LIKER å se at noen faktisk krysser av "stygt" og "liker det ikke" - men jeg klarer ikke å la være å gå inn heller...[8|]
jeg mener at hårfarge ikke skal bety en dritt, og hvorfor er det nettopp RØDT hår som ofte blir trukket fram?[8|]
og jeg skjønner godt at du føler deg støtt og blir lei deg! det hadde jeg også blitt...
selv har jeg ei jente med ører som står litt ut. hadde det blitt laget avstemning inne her om det der andre sier det er stygt så hadde jeg følt meg støtt.
man skal være glad for det man får bare det er friskt. ingenting er mere gledesfylt enn det. jeg uroer meg hvertfall ikke for forskjellige ting. det eneste ønske jeg har er at barnet skal være frisk!
Jeg MÅ bare kverulere, sorry[8|]
MEN.. Man må passe seg litt og tenke litt lenger i en sånn her sammenheng, hva med de som har barn som ikke er helt friske, men som er fulle av livsglede, glade, triste, som smiler, ler, gråter, men som ikke er friske, i den forstand at de har en diagnose, hva med de barna som mangler en finger eller eller tre, muligens begge armene eller bena.
Tror du ikke de blir lei seg av at alle mener at barna skal være så friske, og hva er vellskapt? er ikke et barn vellskapt uansett?
Et lite vesen som smiler og ler, gråter og fomler, men som har en diagnose, er ikke det vellskapt?
Man skal være glad for at man har vært så heldig og at man har blitt foreldre, uansett, uten fingre eller ben, rødt eller brunt hår, innover eller utover ører, VI er foreldre, vi har noen nyydelige barn som gir oss den beste gleden vi kan kjenne på. Vi er heldige og alle barn er vakre, de har alle sine særpreg som gjør at vi faller for de når vi møter dem.. alle sammen![:)]
vil tro hun mente at det er værre ting å bekymre seg over enn en filleting som hårfarge[;)]
hehe nettopp!![:)]
ORIGINAL: Jubelmusa
Her er et eksemplar av den lysere varianten, den eneste av mine tre som har rødt hår! [:D] Men si meg, hva er galt med fregner da...? [&o] Elsker fregnene mine jeg! [8D]
ORIGINAL: ElimorEnig...
Syns det er nydelig! Men jeg syns det er veldig unødvendig å lage en avstemning om det da....
hvordan kan du egentlig spøøre om noe sånt?
er vel ikke noe verre med rødt hår enn svart, blondt eller brunt!?
akkurat hvilken farge ungen har på håret spiller for meg ingen rolle!
jeg er glad for at jeg får et velskapt , frikst barn med fem fingre og fem tær! da er jeg overlykkelig.
så ut når minstejenta var mindre at håret var litt rødt, men hva gjorde det?
jeg hadde fått enda ei frisk jente. ååå så heldig jeg er tenkte jeg. for det er overhode ingen selvfølge.
så akkurat hvilken farge ungen har på hue, det driter jeg i !
og hvordan tror du forresten andre føler det? de som har rødt hår selv eller har et barn med rødt hår?!
tror ikke det er så utrolig koselig å se på en avstemning at andre sier de syntes det er stygt.
et barn er spesielt og vakkert i mors øyne uansett hårfarge. har da sett mange stygge barn uten rødt hår jeg, så er nok andre fakter enn hårfarge som spiller inn ja!
for en idiotisk tråd!
Her er et eksemplar av den lysere varianten, den eneste av mine tre som har rødt hår! [:D] Men si meg, hva er galt med fregner da...? [&o] Elsker fregnene mine jeg! [8D]
gud for ei pen jente!!! nydelig er ho[:)]
for en utrolig spesiell og nydelig farge!
sjelden jeg ser den lyse varianten, - er den enda mer sjelden enn den mørke?
er jo tusen forskjellige varianter av rødt hår, er jo det som gjør det så spesielt[:D]
svart hår er svart hår, brunt er brun og hvitt er hvitt[8D]
vær stolt over rødtoppen din!
ORIGINAL: annem82
nydelig da!!!
meen, kan jeg få spørre dere som har rødt hår, mange sier en blir fortere solbrent da, stemmer det???(bare nysgjerrig altså....)[:D]