Råd til ventetiden - IVF

Hei da var jeg litt tilbake. Begynte på nesesprayen 11 februar så merker den nå ja for har gått opp 3kg allerede. Gjør egentlig ikke så mye for veide 66kg :p men er det vanlig å legge på seg av sprayen og sprøyte og hvor mye eventuelt? Ja får krysse fingrene for alle dere her inne som prøver første gang eller fler ganger <3 uff er så kjipt å ikke si det til noen for mye som popper opp i hue om dagen. Ja venninna mi sa det, men tenker ikke noe på det, for tenker mere positivt :) godt jeg kan snakke med dere her inne, for hjelper litt det :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg la ikke noe på meg med nesesprayen første gangen, de to neste forsøkene var uten nesespray, rett på sprøyter så jeg vet ikke, la ikke på meg av de heller. Men alle reagerer forskjellig på dette som med alle andre hormoner...Så det er nok ikke unormalt å legge på seg :)

Lykke til, spennende å høre hvordan det går videre:)

Ok,da vet jeg det:) Nå har jeg begynt på sprøyta klarte ikke ta den selv så svigermor måtte ta den på meg. Det gikk bra for hu er flink :) jeg er ikke noe glad i nåler men hvert det.. Har litt smerter i underlivet da men. Jeg skal holde kontakten her og si åssen det går :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

jeg startet på sprøten i går : D Masse lykke til

Oi så spennende :) lykke masse til <3 jeg kom over en ting og lurte litt, kan man ha sex når man går på sprøyta eller må man vente? :smiley-ashamed005

takk å lige måte :D vis jeg husker riktig så kan man ha sex men at når det nærmer seg uttakk er det noen dager man ikke skal ha sex. husker ikke antall dager de sa....

Uki. :) skal på kontroll til onsdagen ååååh som jeg gleder og gruer meg.. Er ikke lenge igjenn nå hvis alt går som det skal. Lykke masse til ^^

åå spennende!! jeg skal på kontroll på torsdag ;)

Oi er etter hverandre vi da:) krysser fingrene og håper det blir positivt der også :D

I dag var jeg på kontroll og tok ultralyd, hun legen ble litt overraska for jeg har 13 egg som er store på venstre side, og en svær en pluss noen store på høyere sia, hun legen sa at mest sannsynlig så blir det utak av egg til mandagen ^^ gruer meg til det, men det går nok bra vel :)

kontrollen gikk greit :) skal ha uttak i mogen!!! gru gleder meg! håper det gikk bra med deg i dag :)

Det er godt å høre :) tok ut egga i dag, fikk beskjed om å ta det med ro og drikker mye vann, for jeg kan få blodpropp er
Meninga at jeg skal sette inn til onsdagen men må dit tidlig på onsdagen for må ta blodprøve før de kan se om jeg er frisk nok til å sette det inn,.. Må si jeg gruer meg til den dagen :/

Det er godt å høre :) tok ut egga i dag, fikk beskjed om å ta det med ro og drikker mye vann, for jeg kan få blodpropp er
Meninga at jeg skal sette inn til onsdagen men må dit tidlig på onsdagen for må ta blodprøve før de kan se om jeg er frisk nok til å sette det inn,.. Må si jeg gruer meg til den dagen :/

å håper du får sette inn på onsdag! vi hadde ett vellykket uttak i dag og skal tilbake på torsdag for innsett. Krysser fingrene mine for at alt går greit med deg og at du er klar for innsett på onsdag :)

Åååh så bra :) :) :) kjempe bra å høre ^^ krysset fingrene for deg/dere også :) fikk tlf i dag, og de sa at alle 17 eggene har blitt befrukta :) i morgen er det opp tidlig da, så håper på at de kan sette inn ett egg i morgen! Hadde vært spennende å fått vite resultate etter hverandre:) krysser fingrene for alle dere andre også :)

Da var endelig dagen her, prøvene var fine så nå har jeg ett egg inni meg ^^ så nå er det bare å vente å vente å vente og se åssen det går :love017 Krysser fingrene for dere andre :)

Da var endelig dagen her, prøvene var fine så nå har jeg ett egg inni meg ^^ så nå er det bare å vente å vente å vente og se åssen det går :love017 Krysser fingrene for dere andre :)

Så kjekt :) Lykke til i rugeperioden! Jeg fikk tlf i dag om at 8 av 12egg hadde klart seg, gleder meg til i morgen da vi får vite det endelige resultatet.Vi håper å få noen på frys denne gangen! mannen sin prøve var bedre en noen gang, så det i seg selv var bra nyhet =) ja vi fikk test dato 27/3... så nå er det bare å vente!

Åååh sååååå bra :D ja kjekt å legge noen på frys ^^ krysser fingrene, dette går kjempe bra for dere også :D takker^^ gleder meg til å få svare på testen slutten av mars ^^

Har dårlig nyheter :/ testen ble negativ og blør mye, så da må vi nok prøve igjenn me ett nytt egg :(

ååå så trist! sender mange klemmer til dere :)

Tusen takk:) vi gir oss ikke så lett så skal prøve igjenn :) hvordan ligger det Ann hos dere da?

Back
Topp