RØDT LAG - Skravletråd



MaiSeptAugSkatt skrev:
Jeg vil bare si jeg synes dere er kjempeflinke!!
Det er leit jeg ikke har bidratt noe som helst under slankekrigen...Det har nok ikke vært rette tidspunkt for meg å være med på dette...
Jeg heier masse masse på dere!! Er sikker på at en rød jente vinner! :-)
Det er kanskje litt ironisk, men så fort jeg røyk ut av krigen kom jo en stor nedgang på meg idag;) Må jo ha vært mye vann, for jeg har jo ikke spist noe feil denne uka...har trent mye også:) Men har på en måte blitt vant med å gå opp selv om jeg trener mye og spiser sunnt...hehe...Får bare satse på det vil løsne for meg også snart..:)


Så trist at du røk ut, men kjempebra at du ikke ga deg synes jeg:)
Og moro at du har gått ned etterpå!! Håper du fortsetter med motivasjon på topp:)


 


Man er vel ikke for engasjert i slankekrigen hvis man tar med seg sin egen vekt på ferie for å få korrekt resultat? haha
 

Drittuke!!!!
Ble dessverre opp 1,1 kg på meg..... mensen og dårlig uke.
Beklager så mye. Helt rettferdig at jeg går ut i dag! Men må allikevel skjerpe meg, vil jo ned i vekt!!!! 
 
Takk, takk. Gleder meg til å komme ned på 60-tallet igjen :-)
Ble en veldig bra uke dette :-) Var jo blåtur med sen og altfor mye middag dagen før veiing forrige gang, så jeg regnet med å gå ned litt ekstra denne gangen. Ble vel litt mer enn jeg hadde håpet, så jeg er veldig fornøyd. 


Karamellion skrev:

Så flink du har vært, Mariusmor!!
Du er jo snart på rundt tall til og med!!:)


 
Vet ikke om jeg er fornøyd eller ei. Har ikke trent noe den siste uken.
Kveldene er altfor travle nå. Holder på å pakke og slikt siden vi flytter om en måneds tid. Må jo ordne klart for visning i leiligheten vi er i.

Også har jeg kjempeforstoppelse. Vært på do en gang på en uke.. :((

Beklager, har en dårlig kveld :(
 


Ozonia skrev:
Vet ikke om jeg er fornøyd eller ei. Har ikke trent noe den siste uken.
Kveldene er altfor travle nå. Holder på å pakke og slikt siden vi flytter om en måneds tid. Må jo ordne klart for visning i leiligheten vi er i.

Også har jeg kjempeforstoppelse. Vært på do en gang på en uke.. :((

Beklager, har en dårlig kveld :(


sender over en stoor klem til deg, og håper det kanskje hjelper litt?:)
Ting blir nok bedre etterhvert skal du se...flytting er jo stressende...Men samtidig bør jo det prioriteres litt nå fremfor trening...MEn om du får til noen gåturer er jo det bra nok det:)
Du klarer holde vekta, og det er jo supert! bra gjort!
Her går det litt opp og ned...Veide meg torsdag og da hadde jeg gått ned 2kg...men igår var det "bare" -1kg...Men gjør så godt jeg kan:)
Du kommer sterkere tilbake, det er jeg sikker på! Ting roer seg nok etter dere har fått flytta..Gleder meg på deres vegne.. Blir veldig godt for dere dette:)

 


Karamellion skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
Jeg vil bare si jeg synes dere er kjempeflinke!!
Det er leit jeg ikke har bidratt noe som helst under slankekrigen...Det har nok ikke vært rette tidspunkt for meg å være med på dette...
Jeg heier masse masse på dere!! Er sikker på at en rød jente vinner! :-)
Det er kanskje litt ironisk, men så fort jeg røyk ut av krigen kom jo en stor nedgang på meg idag;) Må jo ha vært mye vann, for jeg har jo ikke spist noe feil denne uka...har trent mye også:) Men har på en måte blitt vant med å gå opp selv om jeg trener mye og spiser sunnt...hehe...Får bare satse på det vil løsne for meg også snart..:)


Så trist at du røk ut, men kjempebra at du ikke ga deg synes jeg:)
Og moro at du har gått ned etterpå!! Håper du fortsetter med motivasjon på topp:)




takk for fine ord:)
At jeg røyk ut gjør meg ingenting..:) Synes ting går mye bedre nå..motivasjonen er fortsatt på topp også..
Gratulerer med semifinaleplass da.. du har jo gjort det kjempebra!! du kan jo vinne ! lykke til:) og igjen, gratulerer med så gode resultater!!=)
 
Back
Topp