RØDT LAG - Skravletråd

Så hyggelig:)
Har vært litt mindre aktiv her rett og slett fordi jeg virkelig føler jeg ikke fortjener å være her lenger:/ Vekta viser jo fortsatt oppgang siden slankekrigen starta opp:/

Men nå er vi endelig snart ferdig med mai, det har vært en måned full av utskeielser! Det starta jo veldig bra, og jeg var jo kjempeflink å trene halve måneden før jeg ga opp...
Men nå...nåå begynner jeg å bli klar igjen..Idag blir siste dagen på vanlig kosthold/utskeielser på lenge!
Her om dagen fikk jeg produktene jeg bestillte(noka dietten)..både pulver,barer og middag...Så nå gleder jeg meg faktisk til å starte imorgen...I tillegg blir det fullt fokus på trening igjen....Starter på nytt med jillians body revolution=) i tillegg skal jeg prøve meg på et løpeprogram jeg leste i shape up(halvmaraton...opplegget der går over 12 uker...på den siste uka skal man klare det) tror det var 3 dager i uka med trening..
Så det er min plan...I tillegg til det igjen skal jeg prøve å få tatt 50 situps og 20 armhevinger hver dag + et par økter med styrkeapparatet mitt i uka...

Hva tror du? er det håp for meg?
Hvordan går ting hos deg ?
 

Prøver å være flink denne uka. Mai har vært en dårlig mnd for min del.. men ikke lett når man har mange eksamener og innleveringer. 
I kveld er det håndballtrening på programmet og det skal bli herlig!

Ønsker alle en flott dag!
 

Denne uken er det jeg som ryker ut :-( Har kun gått ned 400gr til nå og i kveld er det blåtur med masse god mat med jobben. Jeg skal selvsagt prøve å begrense meg, men det blir helt sikkert oppgang uansett. Maten er sikkert ikke før kl 20, så sen og en del ekstra mat enn hva jeg pleier, det er en dårlig kombinasjon. Håper det går bra med dere andre....

 
Mariusmor, vi skal 'redde' deg ;)

Jeg trener og står på, snikveide i går og var da ned 300 gram bare.... Har trent i 95 min i dag, håper det gjør susen til i morgen!

Er veldig spent selv på hvordan veiingen blir i morgen. Rødt har jo vært veldig gode, bare se på de totale tallen! :)
Jeg er mektig imponert!!!

Det er vel snart semifinaler og slikt? Hvordan foregår de? Er det alle mot alle da?
 


Må desverre et mirakel til hvis jeg skal redde noen denne uken:(
Jeg har gått opp 500 gram selv om jeg har gjort det samme som i hele slankeperioden min (det vil si spist sunn mat, trent og ikke spist godis)

Håper det går bra for dere andre=)

og til du som kommenterte at jeg har gått ned mye:
Jeg har jo en del å ta av også :)
På den annen side er jeg også veldig høy.. 179 cm.
Hvor høye er dere andre?

 
her går det nok til dundas...igjen:/ så nå må jeg bare trekke meg...er flaut og ha gått OPP så mye siden vi starta her....:/
Kom ikke igang med noe pulverdiett denne uka..Har likevel spist sunnt og bra, ligger på 1500kcal pr dag...og trent hver dag..,ganske gode økter og..spesielt når jeg har løpt på tredemølla...men likevel er det oppgang..blir gal av dette!!:(
 


Karamellion skrev:


Må desverre et mirakel til hvis jeg skal redde noen denne uken:(
Jeg har gått opp 500 gram selv om jeg har gjort det samme som i hele slankeperioden min (det vil si spist sunn mat, trent og ikke spist godis)

Håper det går bra for dere andre=)

og til du som kommenterte at jeg har gått ned mye:
Jeg har jo en del å ta av også :)
På den annen side er jeg også veldig høy.. 179 cm.
Hvor høye er dere andre?



Skal du ha mensen kanskje? Typisk å gå litt opp da, ihvertfall slik hos meg

Jeg er bare 156 cm, så 60,9 er definert som overvekt hos meg. Men 60,8 kg, da er bmi'en 24,98 og såkalt normalvektig :p

179 cm, det er litt det :) Din bmi er faktisk nesten det samme som min nå, På 80,9 kg er den 25,2. Den kommer under 25 hos deg ved 79,8 kg :)
Er det kun godisinntaket ditt du har endret på??
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
her går det nok til dundas...igjen:/ så nå må jeg bare trekke meg...er flaut og ha gått OPP så mye siden vi starta her....:/
Kom ikke igang med noe pulverdiett denne uka..Har likevel spist sunnt og bra, ligger på 1500kcal pr dag...og trent hver dag..,ganske gode økter og..spesielt når jeg har løpt på tredemølla...men likevel er det oppgang..blir gal av dette!!:(


Nei nei, ikke trekk deg!!
Ikke gi opp, vi skal klare å snu trenden din :)
 


Ozonia skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
her går det nok til dundas...igjen:/ så nå må jeg bare trekke meg...er flaut og ha gått OPP så mye siden vi starta her....:/
Kom ikke igang med noe pulverdiett denne uka..Har likevel spist sunnt og bra, ligger på 1500kcal pr dag...og trent hver dag..,ganske gode økter og..spesielt når jeg har løpt på tredemølla...men likevel er det oppgang..blir gal av dette!!:(


Nei nei, ikke trekk deg!!
Ikke gi opp, vi skal klare å snu trenden din :)


jeg gir ikke opp:)
Men nå er jeg lei av å måtte levere inn dårlige resultater uke etter uke...det går jo utover laget og:/ får jo så dårlig samvittighet og veit ikke om jeg orker denne følelsen her noe mer:/
 

Ozonia: Semifinalen starter om 1 uke og da blir det alle mot alle. Vi får også inn den/de som har gått ned mest fra wild card. 

Skal snart gå på vekten nå. Gruer meg!!

 


Ozonia skrev:


Karamellion skrev:


Må desverre et mirakel til hvis jeg skal redde noen denne uken:(
Jeg har gått opp 500 gram selv om jeg har gjort det samme som i hele slankeperioden min (det vil si spist sunn mat, trent og ikke spist godis)

Håper det går bra for dere andre=)

og til du som kommenterte at jeg har gått ned mye:
Jeg har jo en del å ta av også :)
På den annen side er jeg også veldig høy.. 179 cm.
Hvor høye er dere andre?



Skal du ha mensen kanskje? Typisk å gå litt opp da, ihvertfall slik hos meg

Jeg er bare 156 cm, så 60,9 er definert som overvekt hos meg. Men 60,8 kg, da er bmi'en 24,98 og såkalt normalvektig :p

179 cm, det er litt det :) Din bmi er faktisk nesten det samme som min nå, På 80,9 kg er den 25,2. Den kommer under 25 hos deg ved 79,8 kg :)
Er det kun godisinntaket ditt du har endret på??



Nei, skal dessverre ikke ha mensen heller:( Er 15 dager til den kommer.

Da er vi sånn ca i samme i båt vektmessig da:) "Godt" å høre i grunnen.

Jeg har endret på ganske mye. Drikker kun vann og passer på å få i meg minst 2 liter om dagen.
Har kuttet ut alt av hvetemel og gjær (med mindre jeg spiser noe med saus)
Spiser også veldig lite melkeprodukter og farseprodukter.

Teller på ingen måte kalorier eller karbohydrater (selv om jeg forstår at det funker for noen:) ), Holder meg også langt unna slankeprodukter (som noka osv).

Sånn utenom det så er det viktig (for meg hvertfall) å spise måltider jevnt gjennom dagen. Før hadde jeg en tendens til å ikke spise noe og så spise noe usunt til middag og godteri og brus til kvelden.

Hva har du endret på?


 


MaiSeptAugSkatt skrev:
her går det nok til dundas...igjen:/ så nå må jeg bare trekke meg...er flaut og ha gått OPP så mye siden vi starta her....:/
Kom ikke igang med noe pulverdiett denne uka..Har likevel spist sunnt og bra, ligger på 1500kcal pr dag...og trent hver dag..,ganske gode økter og..spesielt når jeg har løpt på tredemølla...men likevel er det oppgang..blir gal av dette!!:(



Jeg synes heller ikke at du skal trekke deg. Vi er jo et lag på godt og vondt:)
Plutselig så løsner det, og da raser du nok nedover!
 


Er det noen som kan hjelpe meg med å regne ut prosenten min når jeg har gått opp i vekt?
Gjøres det på samme måten som når man har gått ned?
 


Karamellion skrev:


Er det noen som kan hjelpe meg med å regne ut prosenten min når jeg har gått opp i vekt?
Gjøres det på samme måten som når man har gått ned?


sniker litt... Ja det er det samme som når du går ned, bare at du må sett en + foran resultatet :)
 

Puhh. Det ble ikke oppgang, men heller ikke nedgang. Er fornøyd med at det ikke er verre etter gårsdagens blåtur, men synes jeg klarte å begrense meg :-)

Er 171cm høy...

 


ninoz skrev:


Karamellion skrev:


Er det noen som kan hjelpe meg med å regne ut prosenten min når jeg har gått opp i vekt?
Gjøres det på samme måten som når man har gått ned?


sniker litt... Ja det er det samme som når du går ned, bare at du må sett en + foran resultatet :)



Jeg skjønner det fremdeles ikke:(
Vil ikke raportere inn feil resultat heller.




Hvor blir det av det grønne laget?
 

Du tar denne ukens vektnedgang/forrige ukes vekt uansett. Om du har gått opp blir det +0,1/66,3kg * 100 = +0,15 %

Det grønne laget har levert inn resultatene allerede.

 
Jeg vil bare si jeg synes dere er kjempeflinke!!
Det er leit jeg ikke har bidratt noe som helst under slankekrigen...Det har nok ikke vært rette tidspunkt for meg å være med på dette...
Jeg heier masse masse på dere!! Er sikker på at en rød jente vinner! :-)
Det er kanskje litt ironisk, men så fort jeg røyk ut av krigen kom jo en stor nedgang på meg idag;) Må jo ha vært mye vann, for jeg har jo ikke spist noe feil denne uka...har trent mye også:) Men har på en måte blitt vant med å gå opp selv om jeg trener mye og spiser sunnt...hehe...Får bare satse på det vil løsne for meg også snart..:)
 


mariusmor skrev:

Du tar denne ukens vektnedgang/forrige ukes vekt uansett. Om du har gått opp blir det +0,1/66,3kg * 100 = +0,15 %

Det grønne laget har levert inn resultatene allerede.




Takk for hjelp:)
Fikk ikke svart på fredagen som var, da dataen min klikket helt.
 
Back
Topp