Push it - treningstråden vår

Igen fikk jeg trent takket være sykt sovende barn. Hev meg på spinninsykkelen!

Dagen og gårsdagen er oppdatert, Flatula, hyggelig at du hiver deg med - her er alle hjertelig velkomne til å være med på å få en sprekere kropp og en bedre helse [:D]

ORIGINAL: lenemor

Dagen og gårsdagen er oppdatert, Flatula, hyggelig at du hiver deg med - her er alle hjertelig velkomne til å være med på å få en sprekere kropp og en bedre helse [:D]

Du glemte å oppdatere meg da....vil gjerne ha ei ku[:D]

Trena i går og, dag 2 av 30 ds, rakk ikke å skrive, litt mye som skjedde. [8D][:)] Fy a meg så støl jeg er, klarer jo nesten ikke å gå jo [&:][X(] Jeg har jo ikke trena på leenge jo.
Noen som har tips til meg?? Gubben mener jeg burde ha pause på en dag og bare tøye forsiktig ut [8|] [8D]

nei, kjør på flatula - jeg var dritstøl dag to og tre, men så ble det bedre

har fikset kua di elimor

Nå er det en ny dag - jeg har droppet 30 days i dag for å pakke... får trille en lang tur i stedet

ORIGINAL: lenemor

nei, kjør på flatula - jeg var dritstøl dag to og tre, men så ble det bedre

har fikset kua di elimor

Nå er det en ny dag - jeg har droppet 30 days i dag for å pakke... får trille en lang tur i stedet

hehe.. Er litt usikker på om jeg tør [8D], for vi skal til svigers i morra å hjelpe de med litt forskjellig, pakking osv. Skal gå meg en halv times tur i dag. Hiver meg på igjen i kveld tor jeg [:D] Håper stølheta gir seg [8D]

God trilletur [;)][:)]

Vart yoga/pilates på meg idag. Trengte variasjon.

Kan jeg og få være med?? [8D][:D]

Whoho.. 30 DS[8D][:D] pluss en gåtur på 30 min [:)]

Jeg spilte håndballkamp i går, så da trente jeg!

I dag har jeg ikke fått til!

da har jeg trent... blæ-- og jeg angrer.. men det var egentlig litt godt også.. så det var en rolig treningsøkt superberta og jeg fikk oss.. men da er det iuallfall gjennomført.. da blir det sofa resten av helgen kjenner jeg[&:]

trent idag også.

Rakk ikke trene i går, var hos svigers i hele går.

Men i dag har jeg trena [:D] Ååhh det er så deilig, få ut litt adhd steam [8D] Var ikke så lett i dag, siden Trym og skulle trene med meg.. hihi
Men ha fikk se og prøve etter at jeg var ferdig da.. hehe Hoppa og brukte manualene mine [8D] (to 1/2 litere med vann, har ikke annet) [:D] Så søt da

Jeg trente i går, 30ds

Sprang meg en tur idag. Tjo-hei!

Jeg har jogget og så trent 30ds[:D] I morgen er siste dag med level 1. Skal bli deilig å begynne på neste merker jeg

Vart aerobic idag!

blææææ er skikkelig dårlig på å bevege meg nå om dagen....[&:]

Back
Topp