Push it - treningstråden vår

da har jeg også "trent" i dag - her måtte nemlig snømåka frem etter at det har falt over 10 cm i dag! [:@][:@][:@][:@]
 
Kjipt med snø, lenemor....
 
Oppdatert for helga - ny treningsuke starter i dag - fatt mot damer!! [:D]
 
Trent. Og skal trene mer senere.

(og så gikk jeg i 2 timer lørdag - pilegrimstur med konfirmanter)
 
da har jeg testet den nye sykkelen min.. og syklet en runde rundt boligfeltet.. såå jeg satser på at det er godkjent som trening[8D] hadde høyt tempo altså![:D] og jeg ble faktisk svett ;-)
 
Jeg har trent i dag. Gått en times tur i rask gange. Prøver å manne meg opp til 30ds, men harså vondt i magen, så jeg tror ikke jeg orker i dag.
 
Jeg trente 30 days i går, level to

Nå truer en ny treningsdag - jeg er imponert over innsatsen damer, fortsett sånn!!
 
Trent OG løftet en stoooor gassgrill opp trappen[8D]
 
Jeg har gått to turer i dag![:)]
 
Gårsdagen er oppdatert, og jeg har trent level 2 (med litt avbrytelser av lillebror som satt seg fast i møbler og slikt)

NY DAG DAMER [:D]
 
Ble vekter på meg i går. så får vi se hva som skjer når jeg kommer hjem i kveld
 
Tadaaa. trent! Heldige meg fikk en uventet treningsøkt da den syke sover!
 
Kan jeg hive meg med?? [:D] Har trent 30 days shred i dag [8D][:)]  Det var litt hardt, men så deilig [:)][:D] 
 
da er dagens lille treningsøkt gjennomført... og fy så gnagsår i rumpa man får av å sykle.. sååå runden gikk litt tregere denne gangen her gitt[8D] men må trene opp rumpa til jeg skal henge med en venninne på laange runder.. [8D]
 
Da har jeg trent 30ds...tror jeg er på dag 7 nå. Det var overraskende lett i dag. Tror det er fordi jeg har jogget først de siste gangene, så da har jeg vært sliten før jeg begynte, hehe
 
jazzercise idag :) (og så har jeg ikke fått smiley for igår[&o][8D])
 
trent!!

Jeg er så glad for denne tråden, faktisk god motivasjon for å gjennomføre noe trening hver dag[:)]
 
Back
Topp