Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: louis2
det fødes idag mange barn til verden med psykisk syke mødre eller foreldre.. jeg syns det er fælt og se hvor mye barna lider under dette og hvor lite hensyn det blir tatt til disse barna!
her skal mor og hennes ønske om og få barn være prioritert ikke barnets ve og vel!! for helt ærlig ingen barn har vel godt av og fødes inn i et liv med nevroser og angstlidelser?? for ikke og snakke om hvor disponert de er for og arve dette!! har selv sett dette på ganske nært hold og syns ikke det er riktig at de får barn... de klarer jo ikke leve uten masse oiller eller tilsyn selv...huff blir så oppgitt over dette ...
vel så lenge dere har noe og bråke om så er dere førnøyd jeg gir opp si og tro hva f.. dere vil jeg gir blanke det er bare rart det er de samme som alltid missforstår eller misstolker,,., skal skrive med stooore bokstaver og meget utfyldende neste gang så det ikke kan missforståes...
hvis du mener at og bli beskyldt for og være ute tter martine og ikke ha rett til og uttale meg osv er og få svar så må jeg bare le litt mange gode svar her selv om de ikke er enige med meg men beskyldninger og annet ynkelig vås tar jeg ikke som et svar!!
Mener du virkelig at ei dame med diagnosen depresjon ikke skal få lov å få barn? Hva med dem med spiseforstyrrelser, som også er en psykisk diagnose... Hvem skal bestemme dette da? Hva med de fattige, som ikke kan gi barna alt de trenger... (nå snakker jeg om skikkelig fattige)... skal ikke de få barn heller? Den verdenen kan du ha for deg selv, louis2. Jeg jobber med psykiatriske pasienter, og de fleste av dem er helt utrolig foreldre... vet om mange som er dårligere foreldre, som ikke har noen psykiatrisk lidelse... f.eks. dem som åpenlyst mobber andre mennesker foran barna sine... Hva tror dere barna lærer av det????
... og en fødsels depresjon er ikke og samenlikne med en manisk depreiv eller psykotisk pesron..
ORIGINAL: Beta
.. så folk som er så syke burde ikke hatt lov til å få barn... mener jeg da!!!