Rustad90
Glad i forumet
Det går litt garn ja. Det jeg bruker nå kosta 33 kr/stk, så jeg har kjøpt Nillegarn til neste teppe.![]()
Jeg har brukt 6 nøster nå, og skal bruke 3 til før jeg er ferdig. .Vis vedlegget 5110
Oi detta blir jo kjempefint!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går litt garn ja. Det jeg bruker nå kosta 33 kr/stk, så jeg har kjøpt Nillegarn til neste teppe.![]()
Jeg har brukt 6 nøster nå, og skal bruke 3 til før jeg er ferdig. .Vis vedlegget 5110
Føler jeg blir heia frem mot mål her. .Ja det bør legges opp ganske løststå på! Detta går så braaa!!!
![]()
Ahahaa,dette gikk jo strålende!!Seriøst,jeg får det ikke til!Ser ut som noe hunden har spist og bæsja ut igjen:-D
Fant noe garn her og skulle bare teste,tre nøster med ganske tynn tråd...(håper det er der feilen ligger)
Jeeez,trodde virkelig ikke jeg var SÅ på jordetMannen holdt på å le seg ihjel av "arbeidet" mitt
![]()
akktakk.Oi detta blir jo kjempefint!!!![]()

Ikke meningen å le, men det der kunne LETT ha vært meg!Håper du får dreisen på det!
![]()
Maskene må legges opp ganske løst tror jeg.. Jeg la dem opp alt for stramme, så søstra mi gjorde det for meg.Dama på YouTube har et mye mer elastisk garn enn meg, så det blir mye strammere og tettere.