Prosjekt vognteppe

Her er d nye laget med tynt babyull. Ble 72*60 ca. Brukte 6nøster av gangen. 12 nøster tilsammen :)

Vedlegg

• 1361259136059.jpg
    1361259136059.jpg
    84,6 KB · Visninger: 38
Kjempefint ble det!:) Brukte du garn med forskjellige farger, eller var garnet flerfarga?
Det går med noen nøster da med andre ord..:) Blir spennende p se hva jeg klarer å rote sammen..:p;)

50/50 rosa og blått! Gubben var lei av at alt skulle være heeelt rosa nemli :rolleyes:

Ja jeg tenkte at neste skal bli dobbelt så stort og i mørk lilla eller beige :rolleyes:

Åååh, gleder meg til og sette igang jeg også;)

Og vi er i gang!!:)
Jeg bruker et flerfarget raggegarn og hekler med 3 nøster i gangen, og det blir ganske tykt. Kunne sikkert bare brukt 2 nøster, men syns det er litt "tøft med røft". ;)
Lager det ikke så bredt (50-60 cm).
Artiiiiii!!! :D:D:D:D:D1361355086249.jpg

Ja se der ja!! Blir fint detta da :D
Ja, så langt ser det bra ut.:)
Syns det her var en super aktivitet. Var jo så enkelt, også går det fort. Og når man får det til så bli man så stolt av seg selv!! Haha..;):p
Det ser jo mer komplisert ut enn hva det er, så nå tenker jeg folk blir imponert. :rolleyes:

Ahahaa,dette gikk jo strålende!!Seriøst,jeg får det ikke til!Ser ut som noe hunden har spist og bæsja ut igjen:-D
Fant noe garn her og skulle bare teste,tre nøster med ganske tynn tråd...(håper det er der feilen ligger)
Jeeez,trodde virkelig ikke jeg var SÅ på jordet:-)Mannen holdt på å le seg ihjel av "arbeidet" mitt:-)

Og vi er i gang!!:)
Jeg bruker et flerfarget raggegarn og hekler med 3 nøster i gangen, og det blir ganske tykt. Kunne sikkert bare brukt 2 nøster, men syns det er litt "tøft med røft". ;)
Lager det ikke så bredt (50-60 cm).
Artiiiiii!!! :D:D:D:D:DVis vedlegget 5008

Så kjempebra ut:D Flinke dere er, jenter:) Skal kjøpe garn i morgen:)

Ahahaa,dette gikk jo strålende!!Seriøst,jeg får det ikke til!Ser ut som noe hunden har spist og bæsja ut igjen:-D
Fant noe garn her og skulle bare teste,tre nøster med ganske tynn tråd...(håper det er der feilen ligger)
Jeeez,trodde virkelig ikke jeg var SÅ på jordet:-)Mannen holdt på å le seg ihjel av "arbeidet" mitt:-)
Klura litt før jeg fill det til jeg også. . Gjorde feil ute i kantene, slik at teppet blei smalere og smalere. Måtte rakke opp 80% i går og ta det på nytt. Sint sa du?? En del..;)

Klura litt før jeg fill det til jeg også. . Gjorde feil ute i kantene, slik at teppet blei smalere og smalere. Måtte rakke opp 80% i går og ta det på nytt. Sint sa du?? En del..;)

Ja,det er det som skjer her og.I tillegg er "maskene" så små at det er et knot å få tredd gjennom!Men jeg skal få det til har jeg bestemt!Fint å få ut litt aggresjon,haha:-)

Ja,det er det som skjer her og.I tillegg er "maskene" så små at det er et knot å få tredd gjennom!Men jeg skal få det til har jeg bestemt!Fint å få ut litt aggresjon,haha:-)
Maskene må legges opp ganske løst tror jeg.. Jeg la dem opp alt for stramme, så søstra mi gjorde det for meg.;) Dama på YouTube har et mye mer elastisk garn enn meg, så det blir mye strammere og tettere.

Det må gå voldsomt mye garn da? :-p
Må prøves ut etter at nåværende strikkeprosjekt er ferdig :)

Det må gå voldsomt mye garn da? :-p
Må prøves ut etter at nåværende strikkeprosjekt er ferdig :)
Det går litt garn ja. Det jeg bruker nå kosta 33 kr/stk, så jeg har kjøpt Nillegarn til neste teppe.;)
Jeg har brukt 6 nøster nå, og skal bruke 3 til før jeg er ferdig. .1361468682926.jpg

Utrolig moro!!! Og garn på Nille, Rema og europris er flott det ;)

Back
Topp