Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe..Skjønner..50/50 rosa og blått! Gubben var lei av at alt skulle være heeelt rosa nemli![]()
Ja, så langt ser det bra ut.Ja se der ja!! Blir fint detta da![]()
Og vi er i gang!!
Jeg bruker et flerfarget raggegarn og hekler med 3 nøster i gangen, og det blir ganske tykt. Kunne sikkert bare brukt 2 nøster, men syns det er litt "tøft med røft".
Lager det ikke så bredt (50-60 cm).
Artiiiiii!!!Vis vedlegget 5008
Klura litt før jeg fill det til jeg også. . Gjorde feil ute i kantene, slik at teppet blei smalere og smalere. Måtte rakke opp 80% i går og ta det på nytt. Sint sa du?? En del..Ahahaa,dette gikk jo strålende!!Seriøst,jeg får det ikke til!Ser ut som noe hunden har spist og bæsja ut igjen:-D
Fant noe garn her og skulle bare teste,tre nøster med ganske tynn tråd...(håper det er der feilen ligger)
Jeeez,trodde virkelig ikke jeg var SÅ på jordetMannen holdt på å le seg ihjel av "arbeidet" mitt
![]()
Klura litt før jeg fill det til jeg også. . Gjorde feil ute i kantene, slik at teppet blei smalere og smalere. Måtte rakke opp 80% i går og ta det på nytt. Sint sa du?? En del..![]()
Maskene må legges opp ganske løst tror jeg.. Jeg la dem opp alt for stramme, så søstra mi gjorde det for meg.Ja,det er det som skjer her og.I tillegg er "maskene" så små at det er et knot å få tredd gjennom!Men jeg skal få det til har jeg bestemt!Fint å få ut litt aggresjon,haha![]()
Ja, det beste man kan få det!!Utrolig moro!!! Og garn på Nille, Rema og europris er flott det![]()