Prosjekt vognteppe

Ja det bør legges opp ganske løst :) stå på! Detta går så braaa!!! :D
Føler jeg blir heia frem mot mål her. .;)
Angrer på at jeg ikke la opp flere masker, for teppet ble mer avlangt enn først tenkt.. Men så lenge det her skal brukes i vogna, så gjør det ikke noe tror jeg. :)

Ahahaa,dette gikk jo strålende!!Seriøst,jeg får det ikke til!Ser ut som noe hunden har spist og bæsja ut igjen:-D
Fant noe garn her og skulle bare teste,tre nøster med ganske tynn tråd...(håper det er der feilen ligger)
Jeeez,trodde virkelig ikke jeg var SÅ på jordet:)Mannen holdt på å le seg ihjel av "arbeidet" mitt:)

Ikke meningen å le, men det der kunne LETT ha vært meg! ;):D Håper du får dreisen på det! :D

Oi detta blir jo kjempefint!!! :D
akktakk.:) Det ble ikke så værst for en førstegangshekler å være. Likte godt å bruke et tykt garn, da rillemønsteret ble så markert. Har begynt på teppe nr.2 nå; et ullpledd i gammelosa til en niese som er ventet i begynnelsen av mars. Bruker Ullrikka-garn fra Nille, to nøster i gangen. .
GØY! Takk for at du inspirerte meg, Rustad90!!! :D:D:D:D
1361485436046.jpg

Ikke meningen å le, men det der kunne LETT ha vært meg! ;):D Håper du får dreisen på det! :D

Du,det er helt lov å le!!Har ledd en del selv og, på vegne av dette "teppet"... og min mann har ledd MYE... :-)
Men takk,vi får se om jeg får det til en vakker dag... :-P

Maskene må legges opp ganske løst tror jeg.. Jeg la dem opp alt for stramme, så søstra mi gjorde det for meg.;) Dama på YouTube har et mye mer elastisk garn enn meg, så det blir mye strammere og tettere.

Ok...aha!Jah, da får jeg vel starte omatt,da..Blir ikke ferdig før neste skuddår med den tighte helklinga her...!

Back
Topp