Problemer med forumet?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Når jeg er inne på tråder er inne har jeg den siste dagene/uken sett flere innlegg som bare har vært veldig lange (må skrolle i en halv evighet for å komme forbi) og blanke.
Er først dersom jeg klikker på svar og får opp quoten av innlegget jeg ser hva som er skrevet.

Er det bare hos meg, eller er det flere som opplever det?
Sitter på PC, ikke mobilen

Jeg opplever det også, både i nettleser på data og på nettbrett (Safari). Ikke alltid at den er så lang men noen er det og noen korte. Der det er problemer så er det alltid andre innlegget på hver side i en tråd. Rett under reklamen på siden.
Sjekket mobilen og der var det ingen problemer.

Samme her. På alle innlegg jeg åpner, må jeg scrolle en evighet på første svar og jeg får heller ikke lest hva vedkommende svarer, det er blankt. Altså først innlegg (som jeg får lest) og så er første svar ikke mulig å lese og feltet er langt og krever mye scrolling nedover. Hatt det sånn en ukes tid. Bruker nettbrett/iPad.

Ikke det problemet. Bare tregt etter siste runde med «oppdatering». De som driver det forumet her er jo helt håpløse.

Samme her (har bare prøvd med safari på macen, kommer ikke inn via steder siden jeg ikke aner hva passordet mitt er, og det fungerer ikke å få nytt)

Opplevd et par ganger. Trodde det var hos meg.

Dette har vi ikke hørt noe om.
Høres utrolig irriterende ut, og jeg skal ta saken videre, men nå er sjefene på ferie, så prøv å hold ut sommeren.. :D
Tusen takk.
Hadde tenkt å sende dere en melding, men lagde denne tråden først for å kunne undersøke om feilen lå hos meg eller på forumet.
Det kan virke som om det er noe av oppsettet med reklamen som gjør det siden det ofte også er litt reklameoverlapp av innlegg på de samme stedene det skjer.

Sender deg også en PM

Håpar dei sjefane ser på treigheten på forumet over sommeren også, det har vert slik siden oppdatering..

Har samme problem og blir gal noen ganger. Her oppstår denne feilen i hver eneste tråd jeg leser :arghh:

Håpar dei sjefane ser på treigheten på forumet over sommeren også, det har vert slik siden oppdatering..
Den vet de om, og har ikke fått noe tilbakemelding på dette, dessverre. Så kan ikke si noe om når dette blir orden på.

Back
Topp