Hvor mye betalte dere? Så i et annet forum at prisen varierer mye....
I Kristiansand er det 25kr og fått 6-8 bilder pr gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snålt! Vært samme både i 2014 og nå... Printet ut bilder i hytt og gevær og kun fått faktura på 25 i materiell. Det har de andre i gjengen min også.. Vi snakket om det i går da ei nygravid spurte. Vi er vel 7 damer! Alle henvist til oul på sykehuset via fastlege?? Var og i kr.sand og fikk beskjed om at prisen var 200kr for bilder og 25 for materiell. Måtte berre betale for materiell eg då, sia bilda vart dårlige..
Du har ikke fått regning i posten da? Det gjorde vi.Sto at det kostet 75kr (tror jeg) for bilder på St.Olavs, men betalte ingenting og fikk med oss ganske mange.
Hmm. Nei? Glemte helt å betale der, lykkerus vett. Men ikke hørt noe sidenDu har ikke fått regning i posten da? Det gjorde vi.
Jeg spurte om vi skulle betale da vi var der. Også sa hun at vi fikk regning i posten. Den dukket opp etter noen dager.Hmm. Nei? Glemte helt å betale der, lykkerus vett. Men ikke hørt noe siden![]()
Betalte også 25 kr og fikk ca 6 bilder hver gang (var på 2 oul) men hvis jeg ville ha 3D bilder så tok de 200 kr, men hun klarte ikke å få noen fine noen.
Betalte også 25 kr og fikk ca 6 bilder hver gang (var på 2 oul) men hvis jeg ville ha 3D bilder så tok de 200 kr, men hun klarte ikke å få noen fine noen.
Hæ? Fikk dere sett i 3d også? Det fikk ikke jeg.. så merkelig. Da må jo hver person/JM gjøre det forskjellig i Kr.sand.. Skulle ønske jeg også fikk sett 3d.
Hvilken jordmor hadde dere? Hatt Siw Rottem begge gangene. Fikk heller ikke tilbud om 3D