Pris på oul

Gorinepåkvisten

Gift med forumet
Julibarna2014
Hvor mye betalte dere? Så i et annet forum at prisen varierer mye....

I Kristiansand er det 25kr og fått 6-8 bilder pr gang

Oi gratis?? Shit heldige.. jeg fikk beskjed om at jeg må betale 70 kr for bildene på fredag på bærum..

:o ?? Var og i kr.sand og fikk beskjed om at prisen var 200kr for bilder og 25 for materiell. Måtte berre betale for materiell eg då, sia bilda vart dårlige..
Så snålt! Vært samme både i 2014 og nå... Printet ut bilder i hytt og gevær og kun fått faktura på 25 i materiell. Det har de andre i gjengen min også.. Vi snakket om det i går da ei nygravid spurte. Vi er vel 7 damer! Alle henvist til oul på sykehuset via fastlege

Sto at det kostet 75kr (tror jeg) for bilder på St.Olavs, men betalte ingenting og fikk med oss ganske mange.

Fikk 5 fine bilder og betalte ingenting.

Edit: Og nå så jeg i skrivet jeg fikk med innkallingen at bilder koster 30,- så da har jeg kanskje løpt fra regningen. :P Kommer kanskje en regning etter hvert da :)

Last edited:
Hvor mye betalte dere? Så i et annet forum at prisen varierer mye....

I Kristiansand er det 25kr og fått 6-8 bilder pr gang

Betalte også 25 kr og fikk ca 6 bilder hver gang (var på 2 oul) men hvis jeg ville ha 3D bilder så tok de 200 kr, men hun klarte ikke å få noen fine noen.

Betalte også 25 kr og fikk ca 6 bilder hver gang (var på 2 oul) men hvis jeg ville ha 3D bilder så tok de 200 kr, men hun klarte ikke å få noen fine noen.

Hæ? Fikk dere sett i 3d også? Det fikk ikke jeg.. så merkelig. Da må jo hver person/JM gjøre det forskjellig i Kr.sand.. Skulle ønske jeg også fikk sett 3d.

Hæ? Fikk dere sett i 3d også? Det fikk ikke jeg.. så merkelig. Da må jo hver person/JM gjøre det forskjellig i Kr.sand.. Skulle ønske jeg også fikk sett 3d.

Hvilken jordmor hadde dere? Hatt Siw Rottem begge gangene. Fikk heller ikke tilbud om 3D

Betalte ingenting, men fikk ikke bilder heller da (lille lå med ryggen til, så ikke mulig å få tatt bra bilder). Betalte ikke noe for bilder forrige svangerskap heller.

Offentlig? Skal det ikke være gratis da? Var på offentlig sykehus i hordaland flere ganger på tidlig ul og oul. Fikk 5-8 bilder hver gang og aldri betalt en krone?

Hvilken jordmor hadde dere? Hatt Siw Rottem begge gangene. Fikk heller ikke tilbud om 3D

Jeg var ikke i kr.sand, men Sørlandet sykehus avd. Flekkefjord:-), så kan jo være annerledes, men tror det bare er ei jordmor der som gjør det der, men som sagt så fikk jeg ingen 3D bilder da de ikke ble bra.

Back
Topp