Pris på oul

Offentlig? Skal det ikke være gratis da? Var på offentlig sykehus i hordaland flere ganger på tidlig ul og oul. Fikk 5-8 bilder hver gang og aldri betalt en krone?
Betaler ikke for undersøkelsen men for materiell her. Hehe. Gelé, papir på benk og nok også bilder.. Men noen får ingen bilder pga urolig baby og noen får 10

Betalte ingenting, sel om det sto at jeg måtte det.
Men jordmor sa jeg ikke skulle betale.

Så snålt! Vært samme både i 2014 og nå... Printet ut bilder i hytt og gevær og kun fått faktura på 25 i materiell. Det har de andre i gjengen min også.. Vi snakket om det i går da ei nygravid spurte. Vi er vel 7 damer! Alle henvist til oul på sykehuset via fastlege
Merkelige greier. Var det første jm sa når eg kom inn. "Må opplyse opp at prisen på bilder har økt siden sist du var her" Dårlig service å behandle folk forskjellig. Burde jo være likt for alle i det offentlige. (Innenfor samme sjukehus vel å merke)

Hæ? Fikk dere sett i 3d også? Det fikk ikke jeg.. så merkelig. Da må jo hver person/JM gjøre det forskjellig i Kr.sand.. Skulle ønske jeg også fikk sett 3d.

Fikk ikke sett noen 3D bilder, da hun ikke fikk noen fine (så bare noe skurrete) men de tar 200 kr hvis de får fine 3D bilder og man ønsker å ha de :-)
Men var Sørlandet sykehus i flekkefjord jeg var på:-)

Offentlig? Skal det ikke være gratis da? Var på offentlig sykehus i hordaland flere ganger på tidlig ul og oul. Fikk 5-8 bilder hver gang og aldri betalt en krone?
De kan ta betalt for material. Undersøkelsen i seg selv er gratis :)

Jeg var jo hos en privatgyn på oul. Det kosta det 100 kroner. Tror 50 av kronene var for bilder.

Fikk ikke sett noen 3D bilder, da hun ikke fikk noen fine (så bare noe skurrete) men de tar 200 kr hvis de får fine 3D bilder og man ønsker å ha de :-)
Men var Sørlandet sykehus i flekkefjord jeg var på:-)

Ja ok, skjønner :)

70 Kr for bildene på Drammen

Betalte ingenting, men jeg hadde oul hos en gyn og ikke på sykehuset.

150 kr mener jeg vi betalte. Med storesøster fikk vi 4-5 bilder, denne gangen ble hun litt ivrig og vi fikk 10 :-)

Last edited:
Betalte 150kr, husker ikke hvor mange bilder jeg fikk.. Men dette er på Kk og det virker som at det er forskjell fra jm til jm :)

Fikk 5 fine bilder og betalte ingenting.

Edit: Og nå så jeg i skrivet jeg fikk med innkallingen at bilder koster 30,- så da har jeg kanskje løpt fra regningen. :P Kommer kanskje en regning etter hvert da :)

Haha! Det hadde ikke jeg fått med meg... jeg gikk i såfall også fra regninga! :P Burde de ikke sagt noe? Hehe.. :P

Betalte 150kr, husker ikke hvor mange bilder jeg fikk.. Men dette er på Kk og det virker som at det er forskjell fra jm til jm :)
Når jeg har vært til ul (har jo blitt en del ...) varierer det hvor mange bilder, alt etter som hvor mange bra motiver som tilfeldigvis dukker opp :)

Fikk fire bilder, betalte ingenting, regner med jeg ville fått beskjed om det når vi sto i resepsjonen med jm og satt opp en annen avtale.

Back
Topp