PriMrose sin dagboktråd-ting

Fin styrkeøkt i dag! la på litt mer kg på den ene øvelsen - nice!
 
I går var jeg på zumba med Pia for første gang. Kjempegøy time - veldig utfordrende! var dødssliten på slutten, men hadde det gøy! Pia er nyutdanna zumbatrener, så i går var første timen hennes. Gleder meg til neste time hun skal ha
 
Mandag: Zumba

Tirsdag: treningsveiledning med Ina (så blir vel litt styrketrening) + Spinning

Onsdag: Fri

Torsdag: Styrke

Fredag: Fri

Lørdag: Fri

Søndag: Fri
 
savner litt resultater nå.... skeier jo ut med det ene og det andre i matveien, og merker at det blir vanskeligere å få trent nå som det er sommer og finfint vær! lurer på om jeg skal begynne å jogge (!), trodde aldri jeg skulle komme dit, hehe! men altså jogge litt på kveldene når begge ungene er lagt - kan være litt deilig å få lufta hodet litt da merker jeg ;). min samboer har kjøpt sånn drikkeflaskebelte og så har han pulsklokke jeg kan låne, så da er det jo egentlig bare dørstokk-mila som gjenstår; hehe!!
 
kosa meg på zumba med kristine i dag. Gav alt, og var så varm at det dryppa svette fra panna - og holdt noen ganger på å besvime au. Tror ikke airconditionen funka, for det var ekstra ille i dag.

Neste uke blir det mye zumba tror jeg, for det er enda en ny instruktør. hun heter ingvild, og jeg hååååper jeg liker programmet!
 
i dag har jeg vært på treningsveiledning og fått et helt nytt styrketreningsprogram. Gleder meg til å prøve det ut - det blir kanoooonbra!!

I tillegg har jeg vært på spinning, gul time, som gikk kjempefint. klarte å presse meg selv, men hadde ingen problemer med å fullføre. kan ikke bedre bli må jeg si :).

Så i dag har jeg fått trena masse - deilig!


Ellers.... Hovefestivalen denne uka da, så....eh... mulig det kan bli litt drikking... men det fortjener jeg fanken meg - har ikke vært alkoyl i denne kroppen på over et år! må kose seg litt au :)
 
Vært uten nett i nesten en uke nå etter tordenvær, så ikke fått oppdatert. Men har ikke vært så mye trening heller igrunn... på søndag var jeg på båttur hele dagen, så ble ikke no zumba, men tok det igjen på mandag - så fiksa det :). ellers er det kleint med trening for tiden..... i går var vi i dyreparken da, så ble 10700 skritt på meg så jeg på skritt-telleren på mobilen - fiiiiint!!

1 oktober blir det mega zumba party i københavn med selveste Beto Perez på meg - gleder meg noe helt kanonmasse!!

må lære meg denne korregrafien i alle fall:

http://www.youtube.com/watch?v=R4jfNhXjEdg

BEEEEETO!!! here I come!!
 
Jaaaaaaa!!! jeg vant fredagsgjengen-tingen forrige uke!!! skikkelig boost (ska ikke så mye til for at jeg blir glad) :).

Nå har jeg hatt en times styrketrening på spenst - dritdigg! jeg liker styrketrening jeg :). har nettopp fått nytt program og det er ganske mye tøffere enn mitt første.... trente det første gang på torsdag, og da var jeg støl i en uke - spesielt i magen :). håper jeg ikke blir så støl denne gangen, men litt er helt greit. Når jeg kom hjem så jogga jeg en bitte-knøttliten tur også. Jeg er rett og slett ufattelig rævva på jogging, har aldri kunnet det - så målet var å klare å jogge i ynkelige 5 minutter (rundt "kvartalet" her) og det greide jeg - whiiii :). håper jeg plutselig syns det er dritgøy å jogge!
 
Mandag: Zumba

Tirsdag: Dyreparken - 10700 skritt :)

Onsdag: Fri

Torsdag: Styrke + bitteliten joggetur

Fredag: Fri

Lørdag: Zumba

Søndag: Fri
 


STYRKEPROGRAM 1 uke 17 ->

Øvelse
 Øvelsedata


- Sittende benføring ut 2/
abductor
  
   35 kg
 - Skråsittende benpress/
leg press

 
   60 kg

- Nedtrekk til skulder 3/
vertical traction
 
   30 kg
- Brystpress 2/
chest press

   15 kg
- Ryggstrekk 2/
lower back

   22,5 kg
- Sit up 2/
abdominal crunch

   30 kg

- Sideliggende rygghev
 
   høyde 5


kjører 12x3 sett på alle øvelsene


STYRKEPROGRAM 2 uke 26 ->


kjører 12x3 sett på alle øvelsene
Øvelse
 Øvelsedata


- Brystpress 2/
chest press
  
   15 kg
 - Skråsittende benpress/
leg press

 
   60 kg

- Stående hoftestrekk 4/
Glute
 
   20 kg
- Stående strak sidehev
med manualer

   3 kg
- Rygghev strak
   høyde 4
- Roing med støtte 3/
upper back

   15 kg

- Sit up på en ball
 
   10 rett
10 skrå på høyre
og venstre side
x3
 
Starta dagen kl 10 på zumba i dag jeg - whoho!!!

meeeegastøl da, så klarte såvidt å fullføre - huff, var sjukt tungt i dag, men virker som airconditionen på spenst fungerer igjen. Fikk nytt motivasjonskort au i dag - så ble kjempeglad for at det gikk an :).
 
Mandag: Zumba

Tirsdag: Zumba med Ingvild

Onsdag: Fri

Torsdag: Styrke

Fredag: Fri

Lørdag: Zumba med Ingvild

Søndag: Fri
 
mandag var jeg på zumba med kristine - gøy som alltid!

tirsdag så jeg på timeplanen at det hadde lurt seg inn en zumba med ei som hette ingvild - som jeg ikke har hørt om før. gikk på timen, og regna vel egentlig med at det skulle være dårlig... eller ejg hadde ingen forventinger igrunn.

Men HALLO! det var sååå bra og kjempegøy! hun var FLINK instruktør fra grimstad som hadde flytta til oslo, var instruktør der borte og var nå hjemme på ferie.

hun har time på lørdag også, så jeg gleder meg allerede!!
 
Mandag: Zumba

Tirsdag: Zumba

Onsdag: Styrke

Torsdag: Fri

Fredag: Styrke

Lørdag: Fri

Søndag: Fri
 
vært på zumba i dag med en venninne - kjempegøy! var en ny sang i dag også, med møøøe høye kneløft. i speilet kunne jeg jammen skimte noen tøffe muskler i overarmene mine også - whoho!!! men de er godt gjemt inni skinnet enda - haha!
 
snikveide meg i dag og fyyyyy søren! jeg veide 75,8 - ny rekord! ble kjeeeeempeglad!!! veier sikkert ikke det på fredag da, hehe!
 
Var på zumba i går med venninna mi. Det var siste timen med sommervikar ingvild - buhuuuu! men den gledelige nyheten er at hun flytter hit i oktober - så da blir det faste timer (vet ikke hvor mye hun skal ha enda) med henne! gleder meg!!!!

har meldt meg på zumbaparty i vikhallen 27 august. det er med instruktørene fra arendal og grimstad - to timer med zumba! whoooooho!!

I dag har jeg lagt strak ut på stranda å kosa meg - og så var jeg oppe på spenst og tok en superhard styrkeøkt etter at barna mine hadde sovna. nå skal det bli deilig å finne senga tenker jeg.

Men nå skal jeg nyte en nutrilett og en nektarin :)
 
Mandag: Zumba

Tirsdag: Zumba

Onsdag: Styrke

Torsdag: Jogging

Fredag: Styrke

Lørdag: Fri

Søndag: Fri
 
Har vært på zumba med Pia i dag. Spiste middag først.... det var ikke så lurt - tortur å trene med vondt i magen!

I mårra er det time med Ingvild - whiiiii!!! det var ikke siste forrige uke alikevel :)
 
zuuuuuuuumba med ingvild i dag - gørrgøy altså! elsker den timen der!!
 
Back
Topp