PriMrose sin dagboktråd-ting

kjempefin styrketreningsøkt i går! tok rumpeøvelsene først, siden den er den tyngste - det var lurt! økte 2,5 kilo på armøvelsen som jeg har vært på 15 kilo på i mange mnd- hurra! ;)
 
huff.... kristine har brukket lilletåa, så nå blir det ikke no mandagszumba på noen uker. DET blir hardt, men skal komme meg gjennom det :). vært i dyreparken i dag, og har nok gått minst 10000 skritt + hatt barnevogn og måtte bære en treåring av og til...
 
Mandag: Dyreparken

Tirsdag: 1 1/2 times powerwalk-tur med en venninne

Onsdag: 1 times Sykkeltur

Torsdag: Styrke

Fredag:

Lørdag:

Søndag: Sykkeltur, fevik/tingstvedt/AGR
 
Denne uka har det vært innkjøring i barnehagen for min 3 åring som har bytta barnehage, derfor ikke så mye spenst trening. på mandag var vi i dyreparken, så fikk jo gått litt da. Tirsdag var jeg på en lang tur i godt tempo med en venninne og onsdag slang jeg meg på sykkelen på kveldstur etter at ungene var lagt. I går ble det en times styrketrening på spenst, veldig godt fornøyd :).
 
Mandag: Trilletur
Tirsdag:  Spinning
Onsdag:
Torsdag: 

Fredag: Jogging

Lørdag:

Søndag: 
 
var på superduper spinningtime i dag :). hadde faktisk litt krefter igjen etterpå, så neste gang skal jeg kjøre litt hardere stil
 
På fredag jogga jeg faktisk! jeg skulle egentlig opp på spenst å trene styrke, men så var det stengt når jeg kom opp. Jeg bestemte meg for å jogge når jeg kom hjem. Fikk IPOD i bursdaggave, så måtte jo teste den! gikk virkelig glimrende å jogge, ble helt sjokkert selv - jogga vel 3 eller 4 km uten å stoppe for å gå.

Støl enda ;) - men herlig!
 
åj, lenge siden jeg har skrevet her nå...

fikk supervondt i hofta/bekkenet etter jogginga - så det er visst enda for tidlig å bedrive med sånt :(. går til og fra barnehagen daglig nå i tillegg til styrketrening ei gang i uka og et par zumbatimer, hender jeg er på spinning også.

var på zumba med gro på fredag, og det var faktisk ikke så verst. datt ut litt av og til, men hang sånn halvveis med. nå er kristine friskmeldt, så var på time med henne på lørdag - kjempegøy! gav full gass hele timen og greide fint å fullføre. skal på time med henne både i kveld og tirsdag, og så blir det vel en styrkeøkt på onsdag. på lørdag skal jeg på totimers zumbaparty, så må ha litt fri før den!
 
Back
Topp