Prevensjon

En tråd i 'Februar 2020' startet av Toffifee, 18 Feb 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Pjusken91 Glad i forumet Februarbarna 2020

Cerazette her. Jeg har ikke tålt noen typer piller før. Blir ordentlig drittkjerring :hilarious: Cerazette fungerer veldig bra for humøret mitt, men blør jo av og på hele tiden. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Går på de enn så lenge.

2. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Spennende
    Lykke til

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Babymami20 Andre møte med forumet

Nei, du kan bruke hormonspiral, jobber spiral eller minipillen

4. kas91 Andre møte med forumet

En uke etter jeg satte inn spiralen begynte jeg å blø jeg også. Er nå 3 uker siden jeg fikk den satt inn da, så skal nok holde ut en stund til. Blødningene er heller ikke det værste, men menssmertene som følger med :wtf:

5. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Jeg har heldigvis ikke noe særlig smerter, men å så kjedelig å blø. Bare spotta siste uka, men gir seg liksom ikke helt.

6. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Hva slags spiral har dere?
    Jeg har hatt noen få dager med lett blødning med ca 3-4 ukers mellomrom etter jeg satte inn spiralen (begynte en snau uke etter innsetting), men føler jeg ikke har hatt problemer med den, eller med den jeg har hatt før
    Har Kyleena nå

7. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Kyleena jeg og :/

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. kas91 Andre møte med forumet

Jeg har mirena :)

9. llunah Elsker forumet Februarbarna 2020

Har satt inn pstav,
    Har funket bra på meg og dette er 3 gangen jeg setter inn.
    Mens en gang (i mai )siden V ble født. Etter det har mensen vært borte. Litt pms og bittelitt menssmerter innimellom men det er ingenting iforhold til syndefloden som er her uten prevansjon...
    Jeg har vært heldig med pstav- eller så liker min kropp godt å ha det for jeg blør omtrent aldri.og sparsomme blødninger :happy:
    Kan ikke bruke endre typer d jeg blir seriøst bitch på masse ekstra hormoner..:angry4

10. Ingeniørmamma Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Cerazette/Desirett her. Funker bra foreløpig, ingen spor av mensen. Men er usikker på om det er amminga eller pillene sin skyld.

• Liker Liker x 1

Del denne siden