Prevensjon

Cerazette her. Jeg har ikke tålt noen typer piller før. Blir ordentlig drittkjerring :hilarious: Cerazette fungerer veldig bra for humøret mitt, men blør jo av og på hele tiden. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Går på de enn så lenge.
 
Er det alt? :wideyed: Da får det bli kondom :hilarious: ikke sjanse for å huske å ta en pille til lik tid hver dag.
Nei, du kan bruke hormonspiral, jobber spiral eller minipillen
 
Jeg får minimalt med skikkelig bivirkninger av spiral (Lagt på meg litt bare). Men har blødd i en tre uker tid etter innsett nå.

En uke etter jeg satte inn spiralen begynte jeg å blø jeg også. Er nå 3 uker siden jeg fikk den satt inn da, så skal nok holde ut en stund til. Blødningene er heller ikke det værste, men menssmertene som følger med :wtf:
 
En uke etter jeg satte inn spiralen begynte jeg å blø jeg også. Er nå 3 uker siden jeg fikk den satt inn da, så skal nok holde ut en stund til. Blødningene er heller ikke det værste, men menssmertene som følger med :wtf:
Jeg har heldigvis ikke noe særlig smerter, men å så kjedelig å blø. Bare spotta siste uka, men gir seg liksom ikke helt.
 
En uke etter jeg satte inn spiralen begynte jeg å blø jeg også. Er nå 3 uker siden jeg fikk den satt inn da, så skal nok holde ut en stund til. Blødningene er heller ikke det værste, men menssmertene som følger med :wtf:
Jeg har heldigvis ikke noe særlig smerter, men å så kjedelig å blø. Bare spotta siste uka, men gir seg liksom ikke helt.
Hva slags spiral har dere?
Jeg har hatt noen få dager med lett blødning med ca 3-4 ukers mellomrom etter jeg satte inn spiralen (begynte en snau uke etter innsetting), men føler jeg ikke har hatt problemer med den, eller med den jeg har hatt før
Har Kyleena nå
 
Hva slags spiral har dere?
Jeg har hatt noen få dager med lett blødning med ca 3-4 ukers mellomrom etter jeg satte inn spiralen (begynte en snau uke etter innsetting), men føler jeg ikke har hatt problemer med den, eller med den jeg har hatt før
Har Kyleena nå
Kyleena jeg og :/
 
Hva slags spiral har dere?
Jeg har hatt noen få dager med lett blødning med ca 3-4 ukers mellomrom etter jeg satte inn spiralen (begynte en snau uke etter innsetting), men føler jeg ikke har hatt problemer med den, eller med den jeg har hatt før
Har Kyleena nå

Jeg har mirena :)
 
Har satt inn pstav,
Har funket bra på meg og dette er 3 gangen jeg setter inn.
Mens en gang (i mai )siden V ble født. Etter det har mensen vært borte. Litt pms og bittelitt menssmerter innimellom men det er ingenting iforhold til syndefloden som er her uten prevansjon...
Jeg har vært heldig med pstav- eller så liker min kropp godt å ha det for jeg blør omtrent aldri.og sparsomme blødninger :happy:
Kan ikke bruke endre typer d jeg blir seriøst bitch på masse ekstra hormoner..:angry4
 
Cerazette/Desirett her. Funker bra foreløpig, ingen spor av mensen. Men er usikker på om det er amminga eller pillene sin skyld.
 
Back
Topp