Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tåler ikke hormoner så godt lenger:/ prøver å overtale mannen til å klippe strengen( han har 5 barn nå)![]()
Skal vi se... Spiralen får jeg fryktelige smerter av, p-piller og minipiller blir jeg gravid på, sambo får ikke ut fingern og bestiller time til snipping, så her har jeg ordna meg papirer på sterilisering. Mitt tredje og sambos femte barn, så nå er det nok, så nå har jeg sagt til sambo at om det ender med ks denne gangen og så fikser de sterilisering på meg, og hvis jeg slipper ks skal han fikses på. Og om det blir så han skal fikses skal jeg bestille legetime til ham så det blir gjort!
Tørr ikke å ta det skrittet å sterilisere meg, er bare 28 år. Og så har jeg " bare" 3 barnOi, ja da har dere litt å passe på![]()
Jeg har 4 og vurderer ikke, men jeg skal sterilisere meg!
Vil han ha flere så blir der iallefall ikke med meg![]()
Har blitt gravid på prevasjon alle gangen samt. Tåler jeg ikke av de med mest hormoner i![]()
Dersom der ender med ks tar de det med det samme de holder på inni der. Og om de ser det tidlig nok at det ender med ks, så kan jeg få spinalbedøvelse og være våken.. Vet av flere som har hatt planlagt ks som har sterilisert seg i samme slengen, og de har bare hatt spinal i allefall....Kan de sterilisere deg rett etter et ks?
Må vel isåfall kanskje da ha full narkose da?