Litt tidlig ute her, men hva tenker dere å begynne på etter graviditeten? Blir nok lavdosepille på meg, som det er greit å amme med. Hadde hormonspiral i et halvt år og det var bare vondt og unehagelig, så det blir det hvertfall ikke..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man må bruke kondom de første 6 ukene/til renselsen er over. Pga infeksjonsfareBlir nok pillen uten hormoner ja. Ønsker ikke to tette
Må man vente med sex etter fødsel?
Tenkte jeg skulle prøve spiral denne gangen.Litt tidlig ute her, men hva tenker dere å begynne på etter graviditeten? Blir nok lavdosepille på meg, som det er greit å amme med. Hadde hormonspiral i et halvt år og det var bare vondt og unehagelig, så det blir det hvertfall ikke..
Blir nok lavdosepille, hvis det blir noe i det hele tattGidder ikke styre med innsett av spiral når det nok blir aktuelt med søsken om ikke veldig lenge
![]()
Cerazette ihvertfall. Blir ofte kalt minipilleBare lurer, men hvilke merker/typer er lavdosepiller?![]()
Cerazette ihvertfall. Blir ofte kalt minipille![]()