Presentasjonstråd

Tusler forsiktig inn her. Positiv test for noen dager siden. Veldig tidlig enda (termin helt i slutten av måneden).
37 år (tror jeg:happy8), samboer, har en gutt på 2,5 år, bor i trøndelag og jobber i barnehagen. Graviditeten er litt sånn "oida", samtidig som den er veldig ønsket fra min side mens mannen på sin side har lettere panikk..

Jeg tar sjansen på å presentere meg også. 43 år (!), ingen barn fra før, 1 spontanabort for 2 år siden i uke 5-6. Dette svangerskapet er ikke planlagt og jeg har vært gjennom en liten kriseperiode, men begynner å bli mer harmonisk nå. Vi har aldri forsøkt å få barn, har hatt et fint liv uten. Når mensen nå var forsinket tenkte jeg at det nok var pga perimenopause, men når den var en hel uke forsinket fant jeg ut at jeg skulle ta en test - mest fordi vi skulle drikke vin den kvelden, og jeg hadde en rar følelse.

Nå er jeg 7+1, er fortsatt litt ambivalent, og jeg er jo veldig klar over min alder og alle risikoer forbundet med det. Men har begynt å tenke at det kan jo også gå bra.

Hei, jeg er 28 år og gravid med mitt første barn. Mannen min og jeg giftet oss i fjor. Ble gravid på andre forsøk, så føler meg ganske heldig og krysser fingrene for at alt blir bra. Jeg er ikke norsk, så beklager språkfeil på forhånd. Jeg ønsker å lære meg norsk babyvokabular og tenkte at Babyverden er det perfekte stedet for det. Gleder meg til å bli kjent med dere!

Hei, jeg er 28 år og gravid med mitt første barn. Mannen min og jeg giftet oss i fjor. Ble gravid på andre forsøk, så føler meg ganske heldig og krysser fingrene for at alt blir bra. Jeg er ikke norsk, så beklager språkfeil på forhånd. Jeg ønsker å lære meg norsk babyvokabular og tenkte at Babyverden er det perfekte stedet for det. Gleder meg til å bli kjent med dere!
Velkommen hit, om du er med på tråden Våre Leker å andre tråder. Så du kommer deg opp til 50 innlegg så får du tilgang til Skjult forum. Da er det ingen uten om oss i gruppen som kan lese hva som blir skrevet :)

Hei! Jeg er 29 år, gift, og vi har to barn sammen , 2020 og 2023.

Bestandig ønsket oss tre barn men disse årene siden 2020 har vært heftige med ekstremt lite søvn, mange prosjekter, mye alene med barna. For å ikke stresse meg selv med spørsmålet når skal vi ha nr tre- og skal vi ha nr tre bestemte jeg meg i vinter for at de to vi har er nok og jeg er veldig fornøyd med det. Testen jeg tok for seks dager siden var dermed et sjokk da de andre to tok minst ett år hver å prøve før det satt Vi er allikevel veldig glade og spente over hvordan ting skal bli og jeg gleder meg veldig allerede.

Jeg er 37 år og kjæresten min og jeg er gravid med vårt første barn, med antatt termin helt på tampen av februar.

Jeg er kjempespent og grugleder meg om hverandre. Jeg holder til i M&R, men planlegger flytting til Trøndelag hvor kjæresten min bor etter hvert.

Jeg er 28 år, og jeg og min mann venter vårt andre barn. Vi har en sønn på 13 måneder fra før :Heartblue På grunn av uregelmessig syklus, er jeg ikke helt sikker på termin, men jeg tok en digital graviditets test, og basert på den skal termin være ca 22. februar :happy:

Jeg er 37 år og venter mitt første barn sammen med samboer i slutten av februar.
Jeg hadde en sa i 2009, har ikke forsøkt på nytt før nå. Forventningene er derfor ikke så store, men vi krysser fingrene og håper på det beste.

Back
Topp