Så koselig!! Ja det skjønner jeg godtJa, hun er meget aktiv! Blir spennende å være gravid igjen med en sånn liten ved siden av![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig!! Ja det skjønner jeg godtJa, hun er meget aktiv! Blir spennende å være gravid igjen med en sånn liten ved siden av![]()

), samboer, har en gutt på 2,5 år, bor i trøndelag og jobber i barnehagen. Graviditeten er litt sånn "oida", samtidig som den er veldig ønsket fra min side mens mannen på sin side har lettere panikk..Velkommen hit, om du er med på tråden Våre Leker å andre tråder. Så du kommer deg opp til 50 innlegg så får du tilgang til Skjult forum. Da er det ingen uten om oss i gruppen som kan lese hva som blir skrevetHei, jeg er 28 år og gravid med mitt første barn. Mannen min og jeg giftet oss i fjor. Ble gravid på andre forsøk, så føler meg ganske heldig og krysser fingrene for at alt blir bra. Jeg er ikke norsk, så beklager språkfeil på forhånd. Jeg ønsker å lære meg norsk babyvokabular og tenkte at Babyverden er det perfekte stedet for det. Gleder meg til å bli kjent med dere!
Takk for tipset! Går litt gjennom trådene nå.Velkommen hit, om du er med på tråden Våre Leker å andre tråder. Så du kommer deg opp til 50 innlegg så får du tilgang til Skjult forum. Da er det ingen uten om oss i gruppen som kan lese hva som blir skrevet![]()