Presentasjonstråd

Alder: 29
Utdanning/jobb: Forretningsutvikler innen bærekraft, jobber som daglig leder
Bosted: Oslo
Familie: Kjærester siden april.. Ting skjedde raskere enn vi trodde det skulle :) Gleder oss til begges første.
Hobby: Tid med venner og familie, tv-serier, film, turgåing, styrketrening
 
Alder: 27år
Utdanning/jobb: Barnehagelærer
Bosted:
Telemark
Familie:
Samboer og to barn
Hobby:
Liker å se på serier, ellers går det meste av tiden til familien ❤️

Fant helt nylig ut at jeg er gravid, 9 uler på vei og uplanlagt så jeg er helt ny her! Gleder meg til å bli bedre kjent med gjengen her inne, men rart å komme inn i gruppen så seint
 
Alder: 38
Utdanning/jobb: helsefagarbeider
Bosted: Sverige
Familie: samboer og vi har to barn sammen 10 og 2 år. Så har jeg to barn fra tidligere på 15 og 14 år, 15 bor fast hos pappan!
Hobby: lage mat, gå turer, familien. Se på serier! Sport på tv


(Graviditeten er ikke planlagt, og vi diskuterer fortsatt hva vi skal gjøre. Men jeg vil kjenne etter et par uker nå, om vi skal beholde. Er det ok? Og være litt gjest mens jeg jobber med avgjørelsen)
 
Alder: 36år
Utdanning/jobb: Designer
Bosted: Oslo
Familie: Mann og en datter som nettopp fylte 6 år
Hobby: Glad i håndarbeide. Det går stort sett i strikking, enten foran TV-en, med en god bok/lydbok eller en underholdende podkast.
 
Last edited:
Alder: 26 år
Utdanning/jobb: lektor/kontaktlærer småskolen
Bosted: Nesodden
Familie: Samboer og hund
Hobby: strikking, tur, baking og familietid

Veldig ønsket graviditet, krysser alt for at det går bra❤️
 
Alder: 29 år
Utdanning/jobb: Jobber som driftsadministrator for et selskap som driver eiendomsforvaltning
Bosted: Indre Østfold
Familie: mann og et barn fra før. Han ble født i desember 2021.
Hobby: Jogging, strikking og gaming for det meste. Har vel vært innom et helt fjell av hobbyer oppigjennom

Denne graviditeten kom litt raskere enn vi hadde tenkt. Med førstemann prøvde vi i 7 måneder med eggløsningstester og hele kalaset, nå hadde vi ubeskyttet samleie èn gang og traff blink på første forsøk! Overraskende fort, men ekstremt ønsket :Heartred
 
Alder: 36
Jobb: Regnskapsrelatert
Bosted: Trondheim
Familie: Mann og et barn på 5
Hobby: oppussing
 
Alder: 29 år
Utdanning/jobb: Jobber som driftsadministrator for et selskap som driver eiendomsforvaltning
Bosted: Indre Østfold
Familie: mann og et barn fra før. Han ble født i desember 2021.
Hobby: Jogging, strikking og gaming for det meste. Har vel vært innom et helt fjell av hobbyer oppigjennom

Denne graviditeten kom litt raskere enn vi hadde tenkt. Med førstemann prøvde vi i 7 måneder med eggløsningstester og hele kalaset, nå hadde vi ubeskyttet samleie èn gang og traff blink på første forsøk! Overraskende fort, men ekstremt ønsket :Heartred
Velkommen!

Hilsen en annen julekule2021:greet025
 
Alder: 19 (03)
Utdanning/jobb: service bransjen
Bosted: Molde
Familie: sambo 2huskyer og 1kanin
Hobby: e en del ute me hundan å e masse me kanin




Var egt 13+2 men var på tul idag og hun vurderte at jeg er 10+5, over glad for at jeg ikke har termin 18 mai alikavell,hehe
 
Alder: 29
Utdanning/jobb: salg/markedsføring
Bosted: gamle Buskerud
Familie: samboer og 3 hunder, hest og høner
Hobby: dyr, natur, strikking, egenpleie og lese

Vi har mista 7 ganger før på egen hånd. Satt på første føsøk med icsi. Kjenner veldig på usikkerheten og tidligere dårlige erfaringer. Har sneket i forumet lenge uten å tørre å melde meg inn, er idag 10+0 og tør å melde meg inn etter å ha sett babisen flere ganger på ultralyd.
 
Alder: 30 år
Utdanning/jobb: innen helse
Bosted: Oslo
Familie: gift med mannen min og har en sønn på 1 år.
Hobby: trening og tid utendørs.

Har egentlig termin midten av juli, men venter tvillinger så sannsynligheten er stor for at det kan bli to juniskatter.
 
Alder: 33år
Utdanning/jobb: ingeniør
Bosted: Bergen
Familie: Samboar
Hobby: Sjå seriar med sambuaren, ete god mat (sjølv om det har vore litt utfordrande i det siste :wacky:), vere med gode vener og reise.

Vi mista i summar etter å ha vorte gravid på fyrste forsøk. No har vi endeleg passert 12 veker, og alt ser fint ut :) berekna termin er 21.06, so får vi sjå kva dei sei på UL :joyful:
 
Alder: 39 år
Utdanning/jobb: lærer
Bosted: Grenland
Familie: Samboer, 3 gutter 15,12 og 6 år
Hobby: spille piano og lage mat.
 
Alder: 28 år.
Utdanning/jobb: Lærar.
Bosted:
I eit nyoppussa hus med hage, og fantastisk utsikt. I gode, gamle Sogn og Fjordane.
Familie:
Sambuar, og eit barn på 16 månader. Han var ikkje planlagt, og me blei veldig overraska for to år sidan. Grunna hyperemesis i 9 månader med han, skulle me venta litt med nr 2. Den planen gjekk i vasken, då eg blir gravid berre sambuar ser på meg omtrent. Presterte å bli endå meir sjuk av hyperemesis denne gongen, så har gått lang tid før eg har greidd å gleda meg. Er framleis veldig sjuk, men får god og tett oppfølging av helsevesen. No kjenner eg liv, og då veit eg at eg gjer alt i verda for å beskytta babyen eg gler meg til å holda :Heartred
Hobby:
Skriving. Er også journalist. Elskar å skriva skjønnlitterært, lyrikk, sakprosa, reportasjar, artiklar, kronikkar, og gravejournalistikk. Ellers elskar eg fjellturar, og joggeturar (meg-tid).
 
Alder: 37 år
Utdanning/jobb: Barnehagestyrer
Bosted:
Vestby (men planen er å flytte til Tønsbergområdet i forkant av termin)
Familie:
mann og en jente født august 2020
Hobby:
Familien og venner.
 
Alder: 31 år
Utdanning/jobb: Jobber innen helsesektoren.
Bosted:
Trondheim
Familie:
Samboer
Hobby:
Trening, fjellturer, gitar, klatring
 
Back
Topp