Presentasjonstråd

Alder: 40 (Strax 41…nest eldst?!)
Utdanning/jobb: sosionom
Familie: alenemamma! To barn, 15 og 2 år.
Hobby: familie og venner, mat, konserter, friluft, reise ++

2 åringen og lillegull i magen har jeg laga «sjæl» :Heartpink
Tøffa som har ordnet selv❤️ 43år her. Blir gøy å følge deg⭐

Alder: 35
Utdanning/jobb: Prosesstekniker
Familie: Har 2 barn fra tidligere ekteskap, dette er første barn med samboer.
Hobby: Reising, vinsamler (blir nok bare samling det neste året…), oppussing, hage.

Alder: 31år nå, 32år til termin .
Utdanning/jobb: Branninspektør.
Familie:
Mannen min, vært samboere i 13år og gift i 8år. Og selvfølgelig våre to barn på 7år og 11år så blir en overraskelse for de å få flere søsken, og litt rart å få små igjen etter å ha blitt bortskjemt med flinke skolebarn nå:woot:
Hobby:
Familien min med aktiviteter på barna og det sosiale rundtdet, friluftsliv.

Alder: 32 år
Utdanning/jobb: Markedsføring/salg
Familie: Mann, ingen barn fra før
Hobby: Mat, trening, henge med venner

Alder: 30 år
Utdanning/jobb: Ingeniør
Familie: Gift og hund, ingen barn fra før
Hobby: sy, se på serier, bake, trening

Alder: 30 år
Utdanning/jobb: Ingeniør
Familie: Gift og hund, ingen barn fra før
Hobby: sy, se på serier, bake, trening
Velkommen! Kan jeg spørre hvor i Vestfold?

Alder: 23
Utdanning/jobb: utdannet advokatsekretær, men begynte nettopp på bachelor innen økonomi og administrasjon
Familie: forlovet og samboer med barnefar, har ei lita snuppe på snart 4 mnd :hilarious: som vi brukte 2 år og 10 graviditeter på + en helsikkes bekkenløsning, SD og hyperemisis, så vi tenkte neste og ville ta litt tid men denne spira satt på første forsøk gitt:Heartpink:Heartblue
Hobby: alt rundt prøving og graviditet:bag: det har tatt mye tid og energi så ble liksom hoved hobbyen, utenom det er jeg glad i å være «konemor», lage mat, vaske, ta vare på familien, og så er det jo musikk, shopping, reise, en real fyll (kan vel se langt etter sistnevnte med 2 med 1 år mellom) :wideyed:

Alder: 23
Utdanning/jobb: utdannet advokatsekretær, men begynte nettopp på bachelor innen økonomi og administrasjon
Familie: forlovet og samboer med barnefar, har ei lita snuppe på snart 4 mnd :hilarious: som vi brukte 2 år og 10 graviditeter på + en helsikkes bekkenløsning, SD og hyperemisis, så vi tenkte neste og ville ta litt tid men denne spira satt på første forsøk gitt:Heartpink:Heartblue
Hobby: alt rundt prøving og graviditet:bag: det har tatt mye tid og energi så ble liksom hoved hobbyen, utenom det er jeg glad i å være «konemor», lage mat, vaske, ta vare på familien, og så er det jo musikk, shopping, reise, en real fyll (kan vel se langt etter sistnevnte med 2 med 1 år mellom) :wideyed:
Oi, det var litt av ei reise! Typisk at det klaffet med en gang nå da :)

Alder: 32
Utdanning/jobb: Intensivsykepleier
Familie:
2 barn på 8 og 11 år fra tidligere forhold. Samboer som har delt liv sammen i 4 år venter hans første barn og mitt 3 :)
Hobby:
Tur i skog/sopp-sanking, klatring, strikking, kunst, musikk

Back
Topp