Presentasjonstråd

Alder: 29 år
Utdanning/jobb: sykepleier på sykehjem
Bosted:
Troms
Familie:
samboer. Prøver på vårt første barn, mistet i min første graviditet.
Hobby:
jeg strikker og liker å bake, generelt være kreativ med maling eller tegning.
 
Alder: 32
Utdanning/jobb: barn og ungdomsarbeider, men nå jobber jeg med å bli frisk.
Bosted: aust agder (håper jeg blir kjent med noen fra samme sted da ingen jeg er gravid, som jeg vet)
Familie: sønn på 8 fra tidligere forhold, samboer med spirens far som gleder seg veldig til å bli pappa (han er veldig god bonuspappa altså)
Hobby: Foto, hest, lese, matlaging/baking, og egentlig klatring(jobber med å bli frisk nok til å oppta den igjen)

Veien hit var relativt kort, vi bestemte oss for i sommer at skjer det så skjer det, men etter travel ferie så traff ikke kjerligheten det gullende vinduet :laughing002 :laughing002 men når ferien var over så klarte vi treffe på første forsøk :happy093:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19
 
Alder: 27
Utdanning/jobb: Helsefagarb.
Bosted:
Vestlandet
Familie:
Samboer, to barn sammen, venter nå forhåpentligvis nr 3 :Heartred
Hobby: Jeg liker å gå turer, være sosial og ta bilder :happy:
 
Alder: 38
Utdanning/jobb:  lærer
Bosted:  Østlandet
Familie: gift,ett barn fra før
Hobby: håndverk, strikker, syr, maler, pusser opp hus mm..
 
Alder: 33 år
Utdanning/jobb: Sykepleier, men ønsker å finne noe annet for å ivareta egen helse
Bosted: på landet
Familie: samboer i 15 år (eller var det 16?) og en nydelig datter sammen
Hobby: hund, friluftsliv, foto, strikk, venner og familie, serier, bøker/lesing, musikk og podkast, F1-interessert
 
Alder: 33 år
Utdanning/jobb: Sykepleier, men ønsker å finne noe annet for å ivareta egen helse
Bosted: på landet
Familie: samboer i 15 år (eller var det 16?) og en nydelig datter sammen
Hobby: hund, friluftsliv, foto, strikk, venner og familie, serier, bøker/lesing, musikk og podkast, F1-interessert
Så gøy med flere som er F1-interessert :D
 
Alder: 32 (33 om en uke)
Bosted: Vestland
Familie: Har en herlig gutt på 8 år fra et tidligere forhold. Vi bor sammen med samboeren min og to fine huskatter. Ønsker meg et (gjerne to) barn til, sammen med min nåværende samboer. :)
Jeg opplevde en SA i juli, midt i uke 6, til tross for fine hcg verdier, så jeg klarer ikke juble 100% ennå..
Denne graviditeten er resultat av et IVF forsøk.
Hobby: Elsker musikk og gå på konsert, håndarbeid (hekling, brodering m.m.) og hagearbeid.
 
Alder: 29
Utdanning/jobb: Snart ferdig helsefagarbeider med ettårsstudium i sosialpedagogikk i tillegg
Bosted:  Innlandet
Familie: Gift, sønn på 2 år
Hobby: Serier, gåturer, filmer, interiør og være med venner/familie
 
Alder: 32
Utdanning/jobb: barn og ungdomsarbeider, men nå jobber jeg med å bli frisk.
Bosted: aust agder (håper jeg blir kjent med noen fra samme sted da ingen jeg er gravid, som jeg vet)
Familie: sønn på 8 fra tidligere forhold, samboer med spirens far som gleder seg veldig til å bli pappa (han er veldig god bonuspappa altså)
Hobby: Foto, hest, lese, matlaging/baking, og egentlig klatring(jobber med å bli frisk nok til å oppta den igjen)

Veien hit var relativt kort, vi bestemte oss for i sommer at skjer det så skjer det, men etter travel ferie så traff ikke kjerligheten det gullende vinduet :laughing002 :laughing002 men når ferien var over så klarte vi treffe på første forsøk :happy093:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19
Aust-Agder her og!
 
Alder: Snart 30
Utdanning: Sosionom
Bosted: Setesdalen!
Familie: Gift, første for begge
Hobby: Alt som er gøy.

Vi er veldig heldige, ble gravid på første forsøk Var IKKE forventet, så kom som et lite sjokk.
 
Alder:43år. Utdanning:Sykepleierstudent Bosted:Sørlandet Familie: Datter på 14, ny kjæreste og litt sjokkerte begge to. Fått beskjed at jeg var i overgangsalder…. Men har alltid ønsket meg flere barn, så satser på at det blir lykke for oss begge når ting har roet seg. Hobby: Har begynt med Runstrike og er på dag 16 nå, har planer om å fortsette å jogge fremover. Livredd for å ikke komme i form igjen etter dette…
Fler på Sørlandet :happy: lov å spørre hvor? :angelic:
 
Alder: 28 år
Utdanning/jobb:
jobber som ufaglært innen helsesektor, men driver med utdanning til helsesekretær og er i praksis.
Bosted:
Innlandet
Familie:
samboer på 11 året, 1 sønn sammen ♥️
Hobby: Gaming, friluftsliv og fiske, være med familie og oppussing av enebolig nr2
 
Alder: 23
Utdanning/jobb: Sykepleier
Bosted: Rogaland
Familie: Vært sammen med mannen min i 5 år, ingen barn fra før av
Hobby: Litt flaut, men har egentlig ingen hobbyer haha

Sluttet på p pillen og ble gravid to uker etter, så her gikk det mye raskere enn forventet! :)
 
Alder: 32
Utdanning/jobb: Trafikkoordinator Bring HD
Bosted: Fetsund, Viken
Familie: Har en datter som ble født i starten av mars 2021 med min samboer gjennom snart 4 år. Vi er nå gravide på nytt etter å ha prøvd i 10 mnd og vi har 2 fine bengaler, jenter.:cat:Heartred
Hobby: Pleide å trene en del og var aktiv i politikk og fagforening, men det er satt på hyllen foreløpig.
 
Alder: 32
Utdanning/jobb: Adjunkt
Bosted:
Innlandet
Familie:
Har ei fantastisk jente fra tidligere forhold på 3 år. Samboer kom flyttende hit like etter nyttår, og vi gleder oss masse til et lite tilskudd i familien til sommeren igjen. Planlegger i tillegg bryllup sommeren 2024, så mye å se frem til i tiden som kommer:Heartpink
Hobby:
Liker å trene, strikke, treffe venner/familie og se diverse tv-serier.
 
Back
Topp