Presentasjonstråd

Verpesjuk!

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Hei alle sammen!
Tenkte det kunne være hyggelig å vite litt om hvem som er her inne. Siden det ikke er lukket gruppe så kan vi godt være litt private, og kun dele det vi er komfortable med. Under er noen forslag. Kanskje vil du si noe om veien hit også og hvilket barn dette er?

Alder:
Utdanning/jobb:
Bosted:
Familie:
Hobby:
 
Alder: 35
Utdanning/jobb: Sivilingeniør
Bosted:
Utenlands
Familie:
Har to små fra før av med min fine samboer, og venter på sistemann før skuta er full :Heartpink Har kun prøvd på sistemann 5PPer, men har rukket en SA på veien. Krysser fingrene for at det holder helt i mål nå.
Hobby:
Liker å holde meg i form, men egentid er litt mangelvare for tiden. Blir i det minste trilleturer, og i ny og ne en løpetur eller litt sykling. Ellers veldig glad i å lage mat, strikke og se film:love2 (Det sanne svaret er egentlig husarbeid:hilarious:).
 
Alder: 38

Utdanning/jobb: har endret retning og skal bli Helsefagarbeider. Jobber som assistent på sykehjem og i hjemmesykepleien.

Bosted: Kvelde (Vestfold)

Familie: Er gift med en islending og sammen har vi to jenter. Ei på snart 12 og ei på 1,5. Vi fikk også en gutt i 2015 som fikk leukemi i 2017 og som etter 2 års kamp gikk bort i 2019. Hvis dere vil vite mer om det foreslår jeg at dere stikker innom dagboken som er linket i signaturen min.

Hobby: Jeg elsker og hekle. En hobby jeg plukket opp på sykehuset. Jeg er glad i å gå lange turer. Enten alene med musikk på øra eller sammen med andre med kaffe og mat i sekken. Jeg liker å være en del av bygda jeg bor i og sitter i styret i 2 frivillige organisasjoner der jeg bla jobber med aktiviteter for barn og unge. Er klassekontakt på skolen og FAU/SU i barnehagen. Ellers så er hjertetbarnet mitt Team LilleP. Ett lag vi startet for Stafett for Livet og som er i utvikling til mer en bare stafetten :)
 
Alder: 28
Bosted:
Rogaland
Familie:
En sønn fra før, og nå kommer forhåpentligvis sistemann som fullfører familien vår i juni :Heartred
Hobby:
Strikking, tv, være med venner eller samboer/barn!

Vil nok gi mer informasjon om meg selv og være mer aktiv på forumet når en lukket gruppe kommer! :joyful:
 
Alder: 28 år
Utdanning/jobb: Prosessingeniør
Bosted: Vestland
Familie: Samboer i 7 år, men en hærlig,støttende og god mann! Vi har prøvd å bli gravid siden januar 22, og har på den tiden hatt to spontanaborter, men er veldig klare for at denne spiren sitter og blir en del av familien i juni 23❤️
Hobby: Glad i å trene, gå på tur i fjellet, samt å være sosial med familie og venner. Også driver jeg litt med sykling.
 
Last edited:
Alder: 33
Utdanning/jobb:
barnehage
Bosted:
viken
Familie:
Bare meg og samboer forløbig :p første barnet. Har hatt lyst på barn i mange år, men det var ikke rett før jeg møtte samboeren. Vi har vært sammen i 2 år nå. Ønsket ikke å vente for lenge ❤️
Hobby:
styrketrening for det meste. Har sliti litt med energi nivået etter jobb, så prøver så godt jeg kan å få det til. I det siste har jeg vært så sliten etter jobb så har ikke klart å holde på rutinene. Men prøver så godt jeg kan.
 
Alder: 31 år
Utdanning/jobb: Helsefagarbeider, men jobber i butikk
Bosted: Kongsberg
Familie: Jeg har to barn fra før. Ei på 12 år som bor annenhver uke hos oss. Samboer (vært kjærester i 4 år :Heartbigred) og jeg har en sønn på snart 2 år.
Hobby: Elsker å se på serier når jeg har mulighet. Ellers så skal vi snart begynne med oppussing av huset som jeg gleder meg til. Liker å pusse opp møbler, som jeg begynte med sist jeg var i mammaperm. Var ikke så mye annet å gjøre pga corona.
 
Alder: 31 år
Utdanning/jobb: Revisor, men er foreløpig hjemme med to minste barn (nesten 3 og 1 år)
Bosted:
Oslo
Familie:
Gift med min beste venn ❤️ sammen har vi 4 barn og venter nr 5 i juni. Vi har begge ønsket oss stor familie og here we are
Hobby:
Har ikke så mye tid til hobby, men når tiden og energien tillater, så elsker jeg å være kreativ, restaurere møbler, male, pusse opp. Vil lære meg å sy i nærmeste fremtid. Ellers styrketrening, god mat, podcasts og bøker ❤️
 
Alder : 33
Bosted : Kristiansand
Utdanning: helsefagarbeider og tar en videreutdanning innen psykiskhelse og rus
Familie : har 2 barn fra tidligere forhold , venter nå et barn med min kjære som kommer i juni
Hobby : liker å strikke , er frivillig i røde kors , venner, turer .
 
Alder: 27 år.
Utdanning/jobb: Barn og ungdom, for øyeblikket ikke i jobb.
Bosted:
Vestlandet
Familie:
Jeg har to barn på 3 og 11 fra før, samboer har ett barn på 5. Så dette blir vår første sammen. Og som lenker sammen den fine gjengen vår.
Hobby:
Veldig glad i friluftsliv, fjellturer, osv, bruker stortsett all «alenetid» på det. Og så er jeg med venninner.
 
Alder: 34
Utdanning/jobb: sykepleier
Bosted: USA
Familie: gift i snart 3 år, dette er første svangerskap.
Hobby: strikking, lese bøker, trening/fjellturer, tv, matlaging :)
Kan jeg spørre hvor dyrt det er med svangerskapsoppfølging i USa?
 
Alder: 31
Utdanning/jobb: Pedagog
Bosted:
Vestlandet
Familie:
Gift, dette blir første barn
Hobby:
Hekling, tv, matlaging, tur, lesing
 
Alder: 26
Jobb: Regnskapsmedarbeider
Bosted: Vestfold
Familie: Samboer, dette blir først barn
Hobby: Turer i skog og mark, hundetrening, håndball, tv (serie) og matlaging
 
Alder: 34
Utdanning/jobb: Trafikklærer
Bosted:
Troms
Familie:
Mann, vært gift i 2 mnd, gutt på 6 og jente på 4 år.
Hobby:
Syr, strikker, hekler, tegner, maler, ordner negler. Har høner som jeg styrer med også :)
Tenker dette er siste unge i familien nå, så snippes mannen.
 
Alder: 27 år
Utdanning/jobb: Sykepleier
Bosted: Vestlandet
Familie: Forlovet med barnefar til våre 2 skatter.
Hobby: Rydding, holde orden og system, og fysisk aktivitet i alle former, sammen med familien min. :love017
 
Alder: 33
Utdanning/jobb: Sosionom med videreutdanning i rus og psykiatri
Bosted: Vestlandet
Familie: Samboer(sammen i 7 år) og vår datter på 8 mnd
Hobby: Klatring
 
Alder: 35
Utdanning/jobb: Administrasjonskonsulent
Bosted:
Vestlandet
Familie:
Samboer, vi har 1 barn sammen
Hobby:
Fotball, jogging, sying, hekling, familie :Heartred
 
Alder: 30, men veldig straks 31
Utdanning/jobb: Sykepleier
Bosted: Trondheim
Familie: Samboer
Hobby: strikking, hekling, tegning, litt gaming med ei venninne

Veien hit ble en del raskere enn forventet, hadde regna med over 1 år etter p-pilleslutt, så de to strekene ved litt forsinka mens kom litt uforberedt på :love7
 
Back
Topp