Presentasjonstråd

Hei! Blir 30 om tre uker, vært gift med mannen i to uker :laughing002 Jeg jobber som prosjektleder, og mannen er rørlegger. Har prøvd siden april, så utrolig kjekt at spiren endelig satt, selv om vi fant det ut én uke før bryllup, og ikke var så forberedt :woot: I dag er jeg 7+0, og har TUL førstkommende tirsdag,veldig spent på hva som vises da, har hatt lite symptomer hittil :)
 
27 år, har vært sammen med kjæresten i flere år. Vi bor sammen og er begge ferdig med utdannelse og har faste jobber. Det endte med positiv test i pp10, og det er første gang jeg er gravid. Ønsker ikke legge ut så mye om meg selv på det åpne forumet, kommer nok til å dele mer på det lukkede forumet ❤️

Hyggelig at vi er flere førstegangs her ❤️ Jeg er 32 år, gift i flere år, begge i fast jobb. Fikk også positiv test for første gang i pp10 :happy: Måtte tiden gå fort til jeg har vært medlem her en måned, så skal jeg dele og skravle mer i den lukkede gruppa :happy:
 
Hyggelig at vi er flere førstegangs her ❤️ Jeg er 32 år, gift i flere år, begge i fast jobb. Fikk også positiv test for første gang i pp10 :happy: Måtte tiden gå fort til jeg har vært medlem her en måned, så skal jeg dele og skravle mer i den lukkede gruppa :happy:


Hehe, venter på at det skal gå en måned jeg og, så vi får bare skravle i vei i mellomtiden ;)
 
Hei, er 35 og har en samboer gjennom 7 år. Vi har ei to år gammel solstråle, to katter og bor på landet ved havet på ei lita øy. Var i 100 prosent vikariat fram til sommeren, og er nå aktiv arbeidssøker etter fast jobb.
:happy:
 
Hei :happy:
Jeg er 32, snart 33 år :nailbiting:
Mannen og jeg har vært sammen i 7 år, gift i 2.
Har en sønn født i mars 2017.
Hadde en SA og en MA før lillegutt kom.
Gravid igjen nå etter et år med prøving og gleder meg bare til uke 12 så jeg kan slappe litt mer av :love7
 
38 år. Prøvd 13 mnd etter en SA i fjor. Deler mer av meg selv på lukket forum etterhvert. Nå håper jeg bare denne spiren tenker å sitte til juli :flower
 
38 år. Vårt femte ivf forsøk. Mistet en liten jente i uke 20 i vår så håper denne sitter ❤️
 
26 år. Vært ilag med samboeren i 9 år. Vi venter vårt andre barn sammen. Vi har en 5 åring fra før som drømmer om å få søsken:love7
 
28 år. Et barn som vil være to år når babyen forhåpentligvis kommer, og det med samboer som jeg har hatt i mange år. Spennende tid dette.
 
Er 31 år, snart 32. Vært sammen med mannen i 6,5 år og vi giftet oss i sommer :) jeg er utdannet sosionom og jobber som det.

vi venter vårt første barn, begge to i juli :) og gleder oss masse samtidig som det er litt skummelt, men håper det kommer til å gå bra med lille frøet i magen.
Vi har ikke vært prøvende, men har heller ikke brukt prevensjon de siste årene. :)
 
Fylte 32 år på torsdag, vært sammen med mannen i 8 år. Har en gutt på 7 år og en jente født i august 2019. Udannet barnehagelærer pg jobber som det
 
Bergen. 28 år og vært sammen med mannen i 12 år, gift i 5.:happy: Vi har en gutt på 4år med spesielle behov, og det blir 5 år i mellom dem.

Vi brukte langt tid på å finne ut om vi ville ha en til, da vi i utgangspunktet hadde tenkt å bare ha en:) klaffet i pp2!

Jobber i barnehage:happy:
 
Trønder på 29 år! Vært sammen med samboer i tre år, ingen barn fra før av!
Veldig planlagt, og vi måtte få litt hjelp for å få det til - så nå håper vi bare at spiren sitter og holder hele svangerskapet ut :love017 Jobber som selger!
 
Jeg er 29 år, bor i Oslo og har vært gift med mannen min i 3,5 år ❤️ vi har en jente på snart 3 år fra før og gleder oss til lillesøster/lillebror kommer i juli Vi jobber begge to som yogainstruktører ‍♀️♂️
 
Hei, Jeg er 32 år og har ei jente på 3 år (IVF) etter mange års prøving. Hun satt på første forsøk. Søskenforsøk skulle vise seg å ta lengre tid. 3 mislykkede forsøk i det offentlige, ble overraskende gravid i mai i år (hjemmelaget) men mistet i uke 11+5, MA ble oppdaget på ultralyd. Nå er jeg gravid igjen etter IVF - privat denne gang. Har vært på to ultralyder hvor alt ser fint, i uke 6+5 og i dag uke 8+3. Har vært livredd for å miste igjen så det tok litt tid før jeg ville melde meg inn her. Håper dette går bra å at det blir en juli baby på oss :)
 
Er 28, blir snart 29 :cool05
Mannen og jeg har vært sammen i 8 år, gift i 5 og fikk ei nydelig novemberjente i 2016 ❤️ Begynte å prøve på nr. 2 for ett år siden. Ble gravid i april i år, men mistet i juli, 10 uker på vei. Fikk påvist grove celleforandringer og ble konisert i september før jeg ble gravid på nytt i oktober ❤️
 
Hei herfra også! Jeg er 35 år, bor med samboeren min på 40 et sted i Telemark. Vi har vært sammen i rundt femten år. Vi flyttet inn i nybygget hus for litt over to år siden, så det er deilig!

Dette er den fjerde vinteren jeg er gravid, men vi har ingen levende barn. Første endte i SA, andre dødfødsel over termin for et og et halvt år siden, tredje blæremola som ble skrapt ut i fjor vinter. Det er en slags morkakesvulst som kunne utvikle seg til kreft, så jeg fikk ikke bli gravid igjen på et halvt år. Så vi har vært gjennom mye sjeldent og vondt, rett og slett mye uflaks. Heldigvis satt det en ny spire andre prøveperiode da vi fikk lov å prøve igjen!

Jeg jobber til daglig som webredaktør, men har vært sykmeldt siden i sommer. Jeg var veldig dårlig uten å helt skjønne hvorfor. Både jeg og andre antok vel at det var sorg som kom til overflaten igjen et år etter dødfødselen. Men det viste seg å være lavt stoffskifte. Så nå går jeg på medisiner og er mye bedre, men tar det med ro nå i første trimester fordi jeg har vært ganske sliten. Tenker at jeg kan prøve å jobbe litt igjen etter jul.

På fritiden går det mye i hagearbeid, strikking, og både jeg og samboeren spiller i det lokale korpset. Jeg begynte med det for fem år siden, og det er veldig gøy! En flott måte å være sammen med andre i alle aldre på.

Hyggelig å møte dere alle her inne! :)
 
Last edited:
39 år venter nr. 4. De andre barna er i aldersspennet 10-17 år. Skal på tul og fosterdiagnostikk lille julaften, så både gleder og gruer meg til det.. Viss alt er bra må det jo bare bli tidenes jul!! Termin 6. Juli tror jeg..
Er forlovet❤️Vet ikke ennå om det blir gifting med stor mage eller med babyen på utsiden.
 
Last edited:
Hei! Jeg er 37 år og venter barn nr. 3 med min samboer (og forlovede). Det blir vårt første barn sammen. Jeg har et barn på 11 år og et på 7 fra før av. Termin er estimert til 28.juli :).

Bor i Oslo.

Lurer også på om noen vet hvordan jeg endrer setningen under navnet mitt fra forumet i 2013?:angelic:
 
Last edited:
Back
Topp