Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Lykke til med fagprøven!Jeg er 31 år, har vært sammen med mannen i 5 år nå
Har ingen barn fra før, har vært prøvere i over 4 år
Ved hjelp av IVF har vi nå hatt 2 stk fryseforsøk, første endte i kjemisk graviditet, håper spiren sitter hele veien denne gangen!
Er lærling som helsefagarbeider, skal faktisk ha fagprøven neste uke!
Tusen takk skal du ha!Spennende! Lykke til med fagprøven!
Gratulerer32år, har vært sammen med samboer i 15 år og vi har en gutt på 3,5 år Jobber som regnskapsfører.
Har hatt to graviditeter utenfor livmor (i 2013 og 2019). Måtte fjerne venstre eggleder for ett år siden og vente med å bli gravid i 6 mnd etter det pga metotrexat. Har prøvd å bli gravid siden i sommer, uten hell. Til i dag! Endelig en positiv test Håper den sitter
Håper det klaffer denne gangenHei! Jeg er 34 år, og jeg har vært sammen med samboeren min i femten år. Dette er min fjerde graviditet på fire år, men vi har dessverre ingen levende barn.
I 2018 hadde jeg en SA i uke 11. I 2019 fikk vi en dødfødt jente i uke 41, hun døde på grunn av en infeksjon. Tidligere i år hadde jeg en komplett blæremola. Det er en slags morkakesvulst uten foster som kunne begynne å vokse igjen og bli til kreft, så jeg fikk forbud mot ny graviditet de neste seks månedene.
Men nå, i andre prøveperiode etter karantenen, har det klaffet igjen! Jeg håper så inderlig at det går bra denne gangen. Vi har hatt så utrolig mye uflaks så langt, både dødfødsel og mola er heldigvis veldig sjeldent.
VelkommenHei!
Melder meg forsiktig inn her
Snart 34år, gift i 3år, men vært sammen i en evighet Jeg har en sønn på 11år fra før, og vi har prøvd på søsken i 6år nå. Endelig positiv test nå, etter mange tunge prøverør-forsøk med 5 uttak og 8 innsett.