Presentasjonstråd :-)

Hei!
Jeg er 38 år, mannen 39. Vi har to tenåringer på 12 og 13 fra før, nå er vi kjempeklare for attpåklatten som har foreløpig termin 15 oktober. Vært på to private ultralyden allerede (mistet i høst, så litt ektra nervøs) og ferdig med duotesten ❤️❤️❤️ Så nå har skulderne senket seg og jeg gleder meg til å bli kjent med dere!!!
 
jeg er 29 år med samboer- vi har vært kjærester i litt over 10 år nå, og venter vårt første barn:happy: ingen av oss har barn fra før. Vi er nå 12+3 ( i følge TUL vi var på i forrige uke) :)
 
Jeg og samboer er 25 år, vært samboere i snart 3 år og venter vår første mest sannsynlig i starten av oktober. Vi bor i Trøndelag og begge har utdanning og fast jobb, jeg er foreløpig i full jobb med litt tilrettelegging. Jeg liker rolige kvelder hjemme med strikketøyet og gode venninner, samboeren liker mer fart og spenning.
 
Hei!

Akkurat blitt 30 og samboeren er 36. Bor i Viken, rett ved Gardemoen. Venter vårt første barn med termin 29.10. Spiren satt på første forsøk.

Jobber som lektor på vgs og mannen innen forsikring. Når vi ikke jobber så er vi så mye som mulig fysisk aktive og da enten med styrketrening, sykling eller ski på beina :)
 
Jeg er 24 (Blir 25), forlovet med samboer som er like gammel. Har vært sammen 6 år til sommeren, har ett barn fra før ble født 2015. Går på skole ☺️ Bor på Vestlandet
 
Jeg er 29, mannen min er 32. Har vært gift i 10 måneder. Første baby for begge. Jeg er egentlig fra Lillehammer, men flyttet ned til Jæren etter bryllupet. Alle i omgangskretsen her har barn så synes det er kjekt å høre litt om hvordan andre gravide har det siden dette er første gang og jeg bor på et nytt sted. Jobber som lærer i mellomtrinnet.
 
Hei :greet025 jeg blir 27 år snart, og samboer blir 28 år like etter. Vi har vært sammen i snart 10 år, og samboere i litt over 2 år og bor på Sunnmøre. Jeg jobber som assistent på et pleiehjem for eldre, mens samboer jobber som chief på en brønnbåt og er derfor hjemme 4 uker for så deretter å jobbe 4 uker på sjøen. Så kan vell kalle meg for gressenke :laughing002 Glad i å være med familie og venner, reise, interiør å gå turer! Dette blir vårt første barn, har hatt en SA i 2018.

Gleder meg til å følge alle dere andre oktoberdamer i tiden fremover :Heartred
 
Eg er 25 år og bur på Vestlandet (Trivselsfylket)! Har ei datter frå før, født juni 18. Vert i lag med samboer i 4 år. Jobbar som lærar ☺️
 
31 år, bor i Viken, 2 fra før + 2 bonus. Her blir det folksomt:hilarious: vært sammen med mannen i snart 4 år, jobber som lærer.
 
Jeg er 32, han er 29. Venter vårt andre barn sammen, men mitt tredje :greet025
Østlandet. 14+4 idag, og ingen vet om det enda bortsett fra sjefen min. Var en liten overraskelse dette, etter litt prevensjonslurv og en døgnrytme på bærtur:smiley-ashamed005 Så vi prøver fortsatt å venne oss til tanken vi to, så får verden vente litt. :clock
 
Jeg er 37, mannen 33, gift i 10 år, vært sammen i 13 år. Dette blir vårt første barn, hatt noen spontanaborter tidligere. Termin 3 oktober. Bor på småbruk i Vestfold med mange dyr.
 
Hei.
Jeg er 37 år, samboer 44. Har vært kjærester i 2,5 år, og forlovet siden jul. Vi venter vår første sammen, men har to hver fra før (3 jenter og 1 gutt). :D Begge jobber som lærere. Holder til på Vestlandet. Gleder oss til enda travlere dager, og enda mer kjærlighet! :Heartred
 
Sniker meg inn her etter å ha blitt flyttet noen dager på oul. Jeg er 28 år gammel, trønder og samboer med ungdomskjæresten min - vi har vært sammen i 11 år og han er året eldre enn meg. Sammen har vi ei datter på snart 3 år, og nå ventes lillebror i starten av oktober. Jeg jobber som barne- og ungdomsarbeider i barnehage og mannen driver et lite snekkerfirma. Pusser opp hus og planlegger kjøkkenhage for tiden, og er dessverre sykemeldt allerede med bekkenløsning. Så dagene blir lange..!
 
Jeg er 39 og mannen min er 44.
Babien blir den tredje gutten hos oss. De store er 11 og 9, og gleder seg veldig den lille broren. Vi bor i Viken. Termin er 26. oktober.
 
Eg er 31 år,mannen er 30. Har vert sammen i 9 år, har vert samboere i 6 år. Eg har ein gutt på 11 år fra før og me har 1 gutt på 4 år sammen å venter en gutt til. Er fra vestland og jobber som helsefagarbeider i hjemmetjenesten.
 
Hei, glemte helt å presentere meg. Jeg er 32 år og gift med en flott mann som blir 32 i november. Jeg har fra før 3 gutter som er født i august 09, mai 11 og februar 14 :) Så dette er min fjerde gutt. Jeg bor i Larvik i Vestfold og Telemark. Jeg jobber ikke, er ufør. Jeg liker å spille dataspill/tvspill, gå turer, trene, lage mat og noen ganger slår jeg til med strikking :p Trives veldig godt som mamma, og var vel egentlig ganske ferdig frem til for 1.5år siden, da jeg begynte å tenke litt på nr 4. Vi snakket mye om det frem til nyttår. Mannen min jobber som tung bil mekaniker, og jobber mye sene kvelder, har 24/t vakt innimellom. Så vi har virkelig planlagt og ønsket dette barnet :)
 
Back
Topp