Presentasjonstråd :-)

Jeg sniker meg forsiktig inn her også :love2 Jeg er 26 år, gift og har en (snart) tre-åring fra før. Har lang historikk med MA/SA og dette er fjerde termingruppen jeg melder meg inn i på 1 år. Krysser fingrene for at jeg får være her helt til oktober :)
 
Jeg er 29, gift i 2 år og kjærester i 7, 5år med mannen min på straks 35. Vi har 2 barn fra før av på 4 og snart 6år, og nå venter vi plutselig nr 3 i slutten av oktober. Sjokket har ikke synket helt inn enda og jeg Manner meg opp til å overrekke nyheten til gubben:woot: vi holder til i Vestfold og jeg jobber i hjemmesykepleien.
 
Vi er begge to 31 år fra Stavanger, han er i full jobb og jeg er hjemme med minstejenta på 9 mnd. Vi har 4 barn og venter nå nummer 5. Jeg er utdannet Sykepleier og jobber for tiden ved SUS. Jeg har også en Bachelor grad i Økonomi og administrasjon og er for tiden på jakt etter noe nytt som ikke innebærer turnus og helgearbeid Er fotballtrener og håndball trener for to av barna, så med 3 aktive barn trenger jeg nå tiden til å følge opp her med idrett, å jeg elsker det
 
Heisann!
Både samboer og jeg er 32, vi var hverandres første kjærester i 6 mnd på barneskolen og fant tilbake til hverandre for et år siden og bor nå sammen i Oslo :love017
Jeg har en sønn på 12 fra et tidligere forhold og nå venter vi en liten spire oktober. Appen sier 5 uker i dag, og termin 20. Oktober
 
Heihei!
Jeg er ei ung dame på 25 år! :angelic:Grunnskolelærerutdanning på 4. året. Jeg har 2 sønner (9,5 og snart 6) og 1 bonus (7). Min kjære forlovede er 30, og dette er vårt første felles barn :Heartred (som vi håper at fester seg trygt og godt, etter 14 pp..)
Det jobbes, studeres, matlages, koses og soves:hilarious: Liker musikk, strikk, mat&bak, friluftsliv og diy;) Menstermin ca. 29.oktober.

Litt redd for å publisere dette, for å jinxe... Skrev meg inn på presentasjonstråd for juli 2020, men det gikk skeis. Ihhh.
 
Hei!
Jeg er 25, samboer 29. Vi har vert sammen litt over 2,5 år:happy:
Venter vårt første barn og holder til på Hedmarken. Termin ca 29 Oktober
 
Jeg er 31 år, mannen er 38. Vi har vært kjæresten i 12 år, gift i 9 år. Bor i Trøndelag. Sammen har vi to barn (3 og 6 år). Begynte prøvingen på nr. 3 i juni 2018, hadde en sa i desember 2019. Har nå endelig blitt gravid igjen, og håper på det beste, men tør liksom ikke glede meg helt ennå.
 
Jeg er 29 år og har en samboer på 31 år, vi møttes i 2012. Sammen har vi en sønn (født 2018), i tillegg til at jeg har en sønn (født 2010) fra tidligere forhold. Jeg var i en bilulykke i 2015 hvor jeg pådro meg en fin liste med skader og har ikke vært i jobb siden, men samboer jobber i Nordsjøen. Vi bor, og trives, i Trøndelag.
 
Jeg er 28 år. Vært med samboer i 7 år og vi har et barn på 4 fra før.
Jeg er hjemmeværende nå pga. sykdom.
Tror jeg er ca. 8 uker på vei nå og vi gleder oss veldig til barn Nr. 2 ☺️
 
Jeg må melde meg ut av dette forumet. Alle som skriver om MA og SA og ditt og datt gjør meg helt gaaal. Im Going crazy. Kan ikke se at det er positivt at vi skal ha et sted hvor vi kan dyrke hverandres frykter og uro. Huff. Kos dere, damer. Dette blir for meget for ei enkel oslojente. Bajj
 
Jeg 26 år og samboer 31 år. Dette er mitt første barn, mens samboer har 1 barn fra før av❤️
Begge er i jobb, men akkurat nå har jeg svangerskapspermisjon
Gleder meg masse til å endelig få min egen lille jeg kan kose med

8+3 i dag❤️
 
Jeg er 24, og min forlovede blir 23. Vi var sammen i 7 mnd før vi begynte å prøve på baby, og hadde en sa i oktober 2019. Vi mistet i oktober, har termin i oktober og blir 2 år sammen i oktober. Vi hører til Møre og Romsdal. Jeg er ufør. Jeg liker å:
-Spille sims og brettspill
-Lese
-Lage lister (avhengig)
-Økonomi (privat, sparing, budsjett)
-Resirkulering og miljøbevisst
-Sortering/rydding/system/orden og organisering
-Reise
-Musikk
-Venner
-Fotball
-Bujo
-Yoga
-Skriving
 
Last edited by a moderator:
Jeg er nylig blitt 27år, samboer er 27år (født sent i 92, jeg i mars 93).
Vi har vært kjærester i ett år og noen mnd, forlovet siden desember.
Dette er vårt første barn, ingen av oss har barn fra før. Termin 31.10.20.
Bor i Viken.

Er litt nerd, gamer en del battlefield v, the sims, assasssins creed etc.
 
Last edited:
Jeg er 27 år, fra en bydel utenfor Bergen, fulltidsstudent og jobber deltid på en klesbutikk. Jeg er gift og har vært sammen med min mann i 10 år, og vi venter vårt første barn sannsynlig 1. Oktober :). Mine hverdager går i studie, trening og se på serier :p. Og så har vi en liten puddel som så og si er babyen vår <3
 
Eg er 22, det er samboer også. Vi har no vert kjæresta i snart 5 år. Vi held til på vestlandet, og detta blir vårt første barn så vi er veldig spente og gleda oss mykje :) Har termin 18 oktober så er no rett over 12 veker på veg
 
Jeg er 31,har 3 barn fra før, samboer på 37 i 2 år, forlovet og planla bryllup, nå litt utsatt
Vi bor i tidligere Hedmark, langt til fjells, jeg er egentlig sunnmøring og han fra Tromsø.
Friøuftsmennesker, jakt, fiske, matsanking, matlaging, pusse opp huset, har to bikkjer å to katter
 
Jeg er 29 år og bor sammen med mannen på 28, gutten vår på 2 år og to katter. Vi venter nå på nr. 2 som har termin i oktober. :happy: Jeg og mannen har vært sammen i 12 år og vært gift i 5 av dem. Jeg jobber som lærer og vi holder til i trøndelag. På fritiden liker jeg å sy, strikke, lage mat og holde på i hagen.
 
Jeg er 36 år. Bor i Viken (tidligere Buskerud). Har et barn på seks år fra før. Samboers første barn. Termin 17. oktober. Hadde en MA i fjor sommer. Alltid ønska meg to tette barn. Men blir ikke alltid sånn man har sett for seg. Vi gleder oss så det blir spennende
 
Hei alle sammen! Etter mange år som ufrivillig barnløs har vi nå fått god hjelp av Hausken og nå venter vi en liten baby 15.oktober. Har vært på ul både i uke 7 og nå i uke 12 og alt ser bra ut! ☺️ Er i uke 12+6 i dag. Gleder meg til å bli kjent med dere og følge dere i denne spennende tiden! Ønsker dere en finfin lørdag! ☀️
 
Melder meg inn for å ha noen å snakke med å være sosial!

Termin i slutten av oktober og nr.3 på vei.
To barn fra før, som straks blir 7 og 12. Hadde egentlig bestemt meg for at to var nok etter noen år som alenemor, men plutselig dukket drømmemannen opp og vips Vi har vært sammen 2 år, han er en del år yngre enn meg og har ikke barn fra før, så da ble det nå eller aldri

Jeg er 34 og jobber som lærer!
 
Back
Topp